Hvem skal snart føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Maria.

laurup skriver:

I dag har jeg selv fødselsdag. Og da jeg fik at vide, at jeg var gravid, blev jeg oprindeligt sat til idag. Men heldigvis blev terminen rykket til d. 22 maj. Og det passer mig fint. Så jeg lige kan nå at fejre min fødselsdag inden.  

Jeg venter en dreng.

Jeg var til jordemoder i går og hun skønner ham til at veje 3700 g når eller hvis han kommer d.22 maj. Er lidt spændt på hvor stor han er, når han kommer til verden

Så har vi termin samme dag.. Vildt at hun skønner ham til at veje 3700 g når han kommer ud!? Det vidste jeg ikke de kunne..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Jo, men så går du jo stadig over.. Det tør jeg simpelthen ikke.. Min søn kom 3 dage før termin og vejede 3940 g (Var blevet skønnet til 3300 g 3 dage før..) Kan du forestille dig at jeg går 14 dage over, og ud kommer 5-kilos baby..

ja pyha  Ja det er rigtigt, men det er nu nok også mest fordi jeg selv regner med min første termin som er den 27. maj. Synes det var lidt ulogisk,at den blev fremrykket til NF...hvilket betød at jeg så var blevet gravid fire dage FØR inseminering

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

dorthemus skriver:

ja pyha  Ja det er rigtigt, men det er nu nok også mest fordi jeg selv regner med min første termin som er den 27. maj. Synes det var lidt ulogisk,at den blev fremrykket til NF...hvilket betød at jeg så var blevet gravid fire dage FØR inseminering

Haha.. Ja, den holder ikke rigtigt.. Med min søn havde jeg oprindeligt termin d. 23. januar, så blev den rykket til 21. januar, men han kom d. 18. januar.. Jeg blev også insemineret, men de kommer jo når de kommer..

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Haha.. Ja, den holder ikke rigtigt.. Med min søn havde jeg oprindeligt termin d. 23. januar, så blev den rykket til 21. januar, men han kom d. 18. januar.. Jeg blev også insemineret, men de kommer jo når de kommer..

Ja men bare hun ikke først kommer den 2. juni...der har JEG fødselsdag ...og den vil jeg sgu´ ha´ i fred

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja men bare hun ikke først kommer den 2. juni...der har JEG fødselsdag ...og den vil jeg sgu´ ha´ i fred

hehe.. ja.. vi har jo så været så heldige at ramme vores fødselsdags-måneder.. Jeg har selv d. 10. januar, så heldigvis kom Magnus først d. 18. jo..

Min mand havde her d. 11. Maj, og der kom lillepigen heldigvis ikke.. Puha.. Tilgældgæld har svigerfar d. 28, så håber hun kommer før..

Anmeld

13. maj 2010

smokin

Maria. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå..  Har du fået sendt kæresten afsted, eller er det ikke endnu? Håber hun snart melder sin ankomst! Ventetid er det værste!

I kærlighed og krig gælder ALLE kneb! 

Anmeld

13. maj 2010

monzemussen

Jeg havde termin i mandags d. 10 Maj, så nu er Muddi her ved at være ret utålmodig kom nu min lille skat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.