Hvem skal snart føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

AWO

Jeg skal - eller rettere sagt, vil..

Der er 18 dage tilbage nu, og nøj, hvor er jeg utålmodig! Jeg kan efterhånden slet ikke vente til jeg ser hende i virkeligheden.

Mine plukkeveer er begyndt at nive og kommer rigtig tit (især når jeg sidder oprejst ), og jeg har også haft mens-agtige smerter de sidste par dage, så jeg håber på og krydser fingre for, at det betyder, der snart sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Møgunge .. hehe.. Jeg har en aftale med kæresten om at gå en lang tur i uge 37 og få sat gang i fødslen der (det er jo næsten sket 2 gange før) , men det kunne jo være lidt ironisk at hun så ikke gider at komme ud der alligevel.. 

Ej nu kan det godt være jeg spørger lidt dumt, men hvordan kan slimproppen gå flere gange? og hvordan ser du det ? thihi

Der er ingen dumme spørgsmål.. Den kan gå af flere gange.. Med min søn gik den kun én gang - 2 uger før fødslen, men denne gang er den altså gået af flere gange.. Det er lidt klamt, men ligner en "snotklat" med tråde i..  

Anmeld

12. maj 2010

lenaogkenn

meget snart håber jeg.... er idag 40+4. og jeg orker bare ikke de plukveer og snyde veer mere. 

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Anke skriver:

Jeg skal - eller rettere sagt, vil..

Der er 18 dage tilbage nu, og nøj, hvor er jeg utålmodig! Jeg kan efterhånden slet ikke vente til jeg ser hende i virkeligheden.

Mine plukkeveer er begyndt at nive og kommer rigtig tit (især når jeg sidder oprejst ), og jeg har også haft mens-agtige smerter de sidste par dage, så jeg håber på og krydser fingre for, at det betyder, der snart sker noget.

Jeg  krydser også fingrer for dig, men har desværre ikke noget vestøv jeg kan undvære.. hehe.. Det bliver dejligt snart at få baby i armene..

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

lenaogkenn skriver:

meget snart håber jeg.... er idag 40+4. og jeg orker bare ikke de plukveer og snyde veer mere. 

Øv hvor irriterende.. Håber baby er på vej!

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

Der er ingen dumme spørgsmål.. Den kan gå af flere gange.. Med min søn gik den kun én gang - 2 uger før fødslen, men denne gang er den altså gået af flere gange.. Det er lidt klamt, men ligner en "snotklat" med tråde i..  

Hahah nummi nummi .. Man er pludselig ikke så sart mere når man er blevet gravid.. Det må da være et tegn på der snart sker noget når den går så mange gange ? .. Det håber vi i hvert fald !  Vestøv til dig søde !

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Hahah nummi nummi .. Man er pludselig ikke så sart mere når man er blevet gravid.. Det må da være et tegn på der snart sker noget når den går så mange gange ? .. Det håber vi i hvert fald !  Vestøv til dig søde !

Taaark.. Håber det hjælper! Nu må vi se hva der sker..

Anmeld

12. maj 2010

elluL

Også 10 dage tilbage til termin her

Jeg  for at vi begge to ikke skal gå 14 dage over tid. Lad os holde os til d.22

Kram

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

jeg skal føde om 13 dage eller dvs. jeg skal have pks d. 25...

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Også 10 dage tilbage til termin her

Jeg  for at vi begge to ikke skal gå 14 dage over tid. Lad os holde os til d.22

Kram

JA! Jeg håber virkelig ikke vi skal gå 14 dage over! Nu må vi se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.