Nye stilletter til samlingen. Uanstændige lækre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

lisbethita

FUUUUCK EN FLOT KJOLE....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

sarahb

vi rejser snart, og på turen skal jeg bare have denne..

Den helt klassiske fra burberry...

Og de sko er da super fine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

ønskebørn74

DK skriver:

Hej de damer!
Jeg var jo i KBH. i weekenden og skulle have et par fornuftige sko. Jeg havde overvejet et par converse, de lave der ikke er en "støvle". Jeg prøvede mange meeeen den var ikke lige i skabet. Så kommer jeg til at gå forbi Karen Millen. Uhhh. Og der var de jo. Skoene der var lige i skabet. Nuuujjj jeg er SÅ vild med dem. De simpelthen manglede lige i min skosamling, og er så utroligt smukke når de kommer på. Jeg ææææælsker dem. De var der naturligvis liiige i min str. 37,5 og de er... perfekte!

Så nu bliver jeg ualmindelig fin når jeg skal hente i SFO'en i de nye fornuftige

Photographic print peep toe shoe

Se dem fra flere vinkler her... http://www.karenmillen.com/Photographic-print-peep-toe-shoe/Coordinates/karenmillen/fcp-product/903000054067

Jeg havde dem på hele lørdag aften/nat uden så meget som en vabel!! Det er jo skandaløst så sindsygt dejlige de er!!

Hvad er jeres nye forårskøb, der kan gøre jer lidt våde i trussen? Kom med dem!! Måske er det nogle vi andre heller ikke kan leve foruden?

Knus Ditte, nu med ny favorit i sko-skabet!

super fede!!!

Jeg har lige bestildt demme her...

Er helt vilde med dem...

Anmeld

23. maj 2010

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

super fede!!!

Jeg har lige bestildt demme her...

Er helt vilde med dem...

Og demme her...

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

lisbethita skriver:

FUUUUCK EN FLOT KJOLE....!

Den er endnu flottere på  Hvem der bare stadig havde sin gamle figur (har 8 uger tilbage)

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

Tanja78 skriver:

Den er endnu flottere på  Hvem der bare stadig havde sin gamle figur (har 8 uger tilbage)

Uden tvivl!!! De har tit Karen Millen på udsalg i Magasin i Århus...måske jeg ikke kun skulle kigge på sko men også på kjoler næste gang?? 

VILDT flot i hvert fald ;-) 

Anmeld

24. maj 2010

XXSS

lisbethita skriver:

Uden tvivl!!! De har tit Karen Millen på udsalg i Magasin i Århus...måske jeg ikke kun skulle kigge på sko men også på kjoler næste gang?? 

VILDT flot i hvert fald ;-) 

Det kan garanteret godt betale sig  Det er mit første køb af sådan en dyr og lækker kjole - så det er bare skide ærgeligt at man efter to graviditeter ikke kan passe den mere  hmm!

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

Tanja78 skriver:

Det kan garanteret godt betale sig  Det er mit første køb af sådan en dyr og lækker kjole - så det er bare skide ærgeligt at man efter to graviditeter ikke kan passe den mere  hmm!

Jeg har SÅ meget tøj med prismærker på, som jeg ikke har fået brugt, så kender det godt!! Suk...!! Men den der kjole er altså noget specielt, så øv øv...at du ikke kan passe den. Kram

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

sarahb skriver:

vi rejser snart, og på turen skal jeg bare have denne..

Den helt klassiske fra burberry...

Og de sko er da super fine

WOOOOW.....Lækker jakke!!!! Hvad har du givet for den, om jeg må spørge?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.