Nye stilletter til samlingen. Uanstændige lækre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

DK

SKønt skønt skønt!!

Vi vil se billeder!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

DK

Hold nu op, de er fede. Mon de går an (iflg. stilikoner) til en lavendelfarvet kjole? Hm tvivler lidt...

Du kan også få de samme bare med sort print! Ellers havde de også nogle ret fede lavendelfarvede, med en sløjfe forneden med palietter på!! http://www.karenmillen.com/Sequin-bow-peep-toe/Coordinates/karen-millen/fcp-product/903000053861 Og en taske der matcher naturligvis.

Sequin bow peep toe

Anmeld

11. maj 2010

DK

Patrick07 skriver:

Mit bedste forårs køb er nok vores nye bil... en opel Astra fra 2010 uhhh også har vi den inden for de næste 3 uger.. Årh det bliver lækkert  smider et billede ind, når den engang er kommet hjem.

Arghh hvor skønt! Ny bil er fantastisk. Jeg er stadig vild med min lille blå, selv om den snart bliver 2 år.

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

SKønt skønt skønt!!

Vi vil se billeder!!!

Jo det skal I da - men tror du lige damen gider rejse sig op og finde kameraet frem? Har været på nervepirrende ekskursion til Skejby i dag og få høretestet Jonathan (bestod med flying colors på begge ører ) og nu er svenskeren smuttet til træning og ungen sover sødt i slyngevuggen - gud hjælpe mig - jeg er ALENE (eller så tæt på som jeg kommer)

Tror jeg hopper i bad - fordi jeg kan

Anmeld

11. maj 2010

DK

Gør det. Eller tag en lur. Det er jo ikke bare en ret man har som barslende, men jo næsten en pligt!!!

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Gør det. Eller tag en lur. Det er jo ikke bare en ret man har som barslende, men jo næsten en pligt!!!

Wuuhuuu - mission accomplished Har formået ikke bare at bade, men at skrubbe, shave og smøre mig ind i lækker creme bagefter Åååårh manner - det her barsel er måske ikke så dårligt alligevel...?

Anmeld

11. maj 2010

DK

Og hurtigt er du også!! Så meget mere tid til at fede den!! GODT gået!!!

Anmeld

11. maj 2010

lisbethita

DK skriver:

Hej de damer!
Jeg var jo i KBH. i weekenden og skulle have et par fornuftige sko. Jeg havde overvejet et par converse, de lave der ikke er en "støvle". Jeg prøvede mange meeeen den var ikke lige i skabet. Så kommer jeg til at gå forbi Karen Millen. Uhhh. Og der var de jo. Skoene der var lige i skabet. Nuuujjj jeg er SÅ vild med dem. De simpelthen manglede lige i min skosamling, og er så utroligt smukke når de kommer på. Jeg ææææælsker dem. De var der naturligvis liiige i min str. 37,5 og de er... perfekte!

Så nu bliver jeg ualmindelig fin når jeg skal hente i SFO'en i de nye fornuftige

Photographic print peep toe shoe

Se dem fra flere vinkler her... http://www.karenmillen.com/Photographic-print-peep-toe-shoe/Coordinates/karenmillen/fcp-product/903000054067

Jeg havde dem på hele lørdag aften/nat uden så meget som en vabel!! Det er jo skandaløst så sindsygt dejlige de er!!

Hvad er jeres nye forårskøb, der kan gøre jer lidt våde i trussen? Kom med dem!! Måske er det nogle vi andre heller ikke kan leve foruden?

Knus Ditte, nu med ny favorit i sko-skabet!

De er fanme lækre!!!!!!!! Er da DYBT misundelig ;-) 

Tillykke med det gode køb! 

Kram

Anmeld

11. maj 2010

DK

lisbethita skriver:

De er fanme lækre!!!!!!!! Er da DYBT misundelig ;-) 

Tillykke med det gode køb! 

Kram

Tak... jeg er simpelthen også bare vildt glad for dem!!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

DK skriver:

Hej de damer!
Jeg var jo i KBH. i weekenden og skulle have et par fornuftige sko. Jeg havde overvejet et par converse, de lave der ikke er en "støvle". Jeg prøvede mange meeeen den var ikke lige i skabet. Så kommer jeg til at gå forbi Karen Millen. Uhhh. Og der var de jo. Skoene der var lige i skabet. Nuuujjj jeg er SÅ vild med dem. De simpelthen manglede lige i min skosamling, og er så utroligt smukke når de kommer på. Jeg ææææælsker dem. De var der naturligvis liiige i min str. 37,5 og de er... perfekte!

Så nu bliver jeg ualmindelig fin når jeg skal hente i SFO'en i de nye fornuftige

Photographic print peep toe shoe

Se dem fra flere vinkler her... http://www.karenmillen.com/Photographic-print-peep-toe-shoe/Coordinates/karenmillen/fcp-product/903000054067

Jeg havde dem på hele lørdag aften/nat uden så meget som en vabel!! Det er jo skandaløst så sindsygt dejlige de er!!

Hvad er jeres nye forårskøb, der kan gøre jer lidt våde i trussen? Kom med dem!! Måske er det nogle vi andre heller ikke kan leve foruden?

Knus Ditte, nu med ny favorit i sko-skabet!

Og hvad koster sådan et par lækre og YDERST behagelige "hverdagssko"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.