Nye stilletter til samlingen. Uanstændige lækre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

DK

Zette dog... Ikke engang kæresten har kendskab til disse penible informationer. Men jeg skal hviske det til dig:

De kostede 1425 kr...

Gudskelov jeg lige havde fået feriepengene udbetalt, he he!! Og så må jeg jo finde mig i at traske rundt i de gamle fornuftige lidt tid endnu! Hvis nogle ser converse på tilbud i Bilka, så sig til!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

smokin

DK skriver:

Zette dog... Ikke engang kæresten har kendskab til disse penible informationer. Men jeg skal hviske det til dig:

De kostede 1425 kr...

Gudskelov jeg lige havde fået feriepengene udbetalt, he he!! Og så må jeg jo finde mig i at traske rundt i de gamle fornuftige lidt tid endnu! Hvis nogle ser converse på tilbud i Bilka, så sig til!!

haha det var dog en fabelagtig pris... men min kæreste ville dåne hvis jeg købte så dyre sko. ALLE de M&Ms han kunne få derhjemme. Han regner i M&Ms med alt... Men men men... jeg må tilstå at jeg købte et par brune støvler i Aldo til den nette sum af 2400 kr. - havde dem i to år, indtil hunden lå med dem i munden en dag jeg kom hjem.... Jeg vrælede i flere dage. Det er de bedste støvler jeg nogensinde har haft.

Nu er jeg nok lidt hysterisk bange for at skulle gennemgå samme traume så køber ikke så gerne sko over 1000 kr. i ren og skær frygt for at hunden finder dem.

Sko bliver nemlig straffet til bristepunktet herhjemme!

Anmeld

11. maj 2010

DK

Zette skriver:

haha det var dog en fabelagtig pris... men min kæreste ville dåne hvis jeg købte så dyre sko. ALLE de M&Ms han kunne få derhjemme. Han regner i M&Ms med alt... Men men men... jeg må tilstå at jeg købte et par brune støvler i Aldo til den nette sum af 2400 kr. - havde dem i to år, indtil hunden lå med dem i munden en dag jeg kom hjem.... Jeg vrælede i flere dage. Det er de bedste støvler jeg nogensinde har haft.

Nu er jeg nok lidt hysterisk bange for at skulle gennemgå samme traume så køber ikke så gerne sko over 1000 kr. i ren og skær frygt for at hunden finder dem.

Sko bliver nemlig straffet til bristepunktet herhjemme!

Uf uf uf... skrækkeligt!! Du må komme skoene/støvlerne tilbage i deres æsker og på en hylde fremover! Så er de mere hunde-sikre!! Ligesom støvler så er stilletter bare SÅ meget bedre at gå i når de har kostet lidt mere. Ens fødder har det bare bedre, trods høje hæle. Der er altså forskel. Og heldigvis. Tænk ellers hvor træls det ville være at skulle betale så meget bare for udseendet af skoene...

Anmeld

11. maj 2010

Mettemus

Årh savle savle... I heart Karen Millen Var i London med min kæreste sidste vinter og prøvede de samme Karen Millen sko i alle de butikker jeg kom forbi... købte dem ikke, men havde dem på en relativ stor del af turen alligevel. I dag drømmer jeg stadig om dem og bander min skab langt væk for ikke at indeholde dem

Anmeld

11. maj 2010

DK

Mettemus skriver:

Årh savle savle... I heart Karen Millen Var i London med min kæreste sidste vinter og prøvede de samme Karen Millen sko i alle de butikker jeg kom forbi... købte dem ikke, men havde dem på en relativ stor del af turen alligevel. I dag drømmer jeg stadig om dem og bander min skab langt væk for ikke at indeholde dem

Ihh hvor jeg kender det. Jeg var også lykkelig over jeg liiige havde pengene til dem!

Hvordan så de ud?

Anmeld

11. maj 2010

Mettemus

DK skriver:

Ihh hvor jeg kender det. Jeg var også lykkelig over jeg liiige havde pengene til dem!

Hvordan så de ud?

karen-millen-butterfly

Googlede lige lidt rundt, men da de er fra sidste år kan jeg ikke finde dem, MEN - forestil dig disse her med sort lak hæl + rem, rødt lædder og en sort sløjfe i stedet for sommerfugl... suk

Anmeld

12. maj 2010

DK

Mettemus skriver:

karen-millen-butterfly

Googlede lige lidt rundt, men da de er fra sidste år kan jeg ikke finde dem, MEN - forestil dig disse her med sort lak hæl + rem, rødt lædder og en sort sløjfe i stedet for sommerfugl... suk

Ihhh.... ja. Meget fint!! Suk. Det er lidt lige som hjertesorg ikke?

Anmeld

12. maj 2010

Mettemus

DK skriver:

Ihhh.... ja. Meget fint!! Suk. Det er lidt lige som hjertesorg ikke?

Jeg kunne næsten ikke forestille mig en større form for sorg når det kommer til sko...

Anmeld

22. maj 2010

nannanadja

lækker lækker hjemmeside... nu ved jeg da hvor jeg vil købe sko næste gang

Anmeld

22. maj 2010

XXSS

DK skriver:

Hej de damer!
Jeg var jo i KBH. i weekenden og skulle have et par fornuftige sko. Jeg havde overvejet et par converse, de lave der ikke er en "støvle". Jeg prøvede mange meeeen den var ikke lige i skabet. Så kommer jeg til at gå forbi Karen Millen. Uhhh. Og der var de jo. Skoene der var lige i skabet. Nuuujjj jeg er SÅ vild med dem. De simpelthen manglede lige i min skosamling, og er så utroligt smukke når de kommer på. Jeg ææææælsker dem. De var der naturligvis liiige i min str. 37,5 og de er... perfekte!

Så nu bliver jeg ualmindelig fin når jeg skal hente i SFO'en i de nye fornuftige

Photographic print peep toe shoe

Se dem fra flere vinkler her... http://www.karenmillen.com/Photographic-print-peep-toe-shoe/Coordinates/karenmillen/fcp-product/903000054067

Jeg havde dem på hele lørdag aften/nat uden så meget som en vabel!! Det er jo skandaløst så sindsygt dejlige de er!!

Hvad er jeres nye forårskøb, der kan gøre jer lidt våde i trussen? Kom med dem!! Måske er det nogle vi andre heller ikke kan leve foruden?

Knus Ditte, nu med ny favorit i sko-skabet!

De er super seje  Hvis du står og mangler en sort sexet, smækker lækker Karen Millen Kjole str. 40 så har jeg en til salg, den er brugt en gang og er mega flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.