Nye stilletter til samlingen. Uanstændige lækre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.538 visninger
48 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

DK

Hej de damer!
Jeg var jo i KBH. i weekenden og skulle have et par fornuftige sko. Jeg havde overvejet et par converse, de lave der ikke er en "støvle". Jeg prøvede mange meeeen den var ikke lige i skabet. Så kommer jeg til at gå forbi Karen Millen. Uhhh. Og der var de jo. Skoene der var lige i skabet. Nuuujjj jeg er SÅ vild med dem. De simpelthen manglede lige i min skosamling, og er så utroligt smukke når de kommer på. Jeg ææææælsker dem. De var der naturligvis liiige i min str. 37,5 og de er... perfekte!

Så nu bliver jeg ualmindelig fin når jeg skal hente i SFO'en i de nye fornuftige

Photographic print peep toe shoe

Se dem fra flere vinkler her... http://www.karenmillen.com/Photographic-print-peep-toe-shoe/Coordinates/karenmillen/fcp-product/903000054067

Jeg havde dem på hele lørdag aften/nat uden så meget som en vabel!! Det er jo skandaløst så sindsygt dejlige de er!!

Hvad er jeres nye forårskøb, der kan gøre jer lidt våde i trussen? Kom med dem!! Måske er det nogle vi andre heller ikke kan leve foruden?

Knus Ditte, nu med ny favorit i sko-skabet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

K*** hvor er de lækre! Jeg var prinsessen af stilletter før jeg blev med rogn og jeg drømmer stadig om den dag jeg igen kan løbe hen over brostenene på 10 cm's hæle i en 40 hestes brandert med en mojhito i hånden uden at spilde... Du kunne jo hoppe i dem der og løbe med?

Anmeld

11. maj 2010

DK

Jamen da jeg åbenbart forbliver uden rogn, så er jeg klar!! De kunne i alt fald sagtens klare Nørrebros brosten, så mon ikke dem i Århus også sagtens kan overkommes??

Mojito... Jeg fik faktisk slet ingen i lørdags. Tilgengæld meget dejligt champagne (til uhhh 95 kr. glasset) i operaen!! Nujjj carmen var skønt og smukt, og nye stilletter var lige prikken over i'et!

Anmeld

11. maj 2010

Svei

Hvor er de fine....og fedt at de er så gode at få på.

Jeg har skruet helt ned for forbruget fordi jeg har købt den her som nok er noget af det bedste jeg kunne bruge penge til...den skal afleveres i dag...et helt års gratis brug af bil til min meget hårdt ramte veninde...hendes børn, jeg, min søster, mine forældre og min gode ven Thomas har givet et beløb hver til det her projekt...glæder mig så meget til at give hende den i aften og tror faktisk det er det bedste jeg har købt meget meget længe..

Og der er godt nok ikke meget stil, skønhed og shopping i den, men altså...havde jeg ikke brugt penge til det, så var det nok røget på en masse sommertøj og sko...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Hold nu op, de er fede. Mon de går an (iflg. stilikoner) til en lavendelfarvet kjole? Hm tvivler lidt...

Anmeld

11. maj 2010

DK

Ejjj en god ide!! Ihhh hvor bliver hun glad! Hvor er hun heldig at have sådan nogle gode venner!!

Anmeld

11. maj 2010

Patrick07

Mit bedste forårs køb er nok vores nye bil... en opel Astra fra 2010 uhhh også har vi den inden for de næste 3 uger.. Årh det bliver lækkert  smider et billede ind, når den engang er kommet hjem.

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Jamen da jeg åbenbart forbliver uden rogn, så er jeg klar!! De kunne i alt fald sagtens klare Nørrebros brosten, så mon ikke dem i Århus også sagtens kan overkommes??

Mojito... Jeg fik faktisk slet ingen i lørdags. Tilgengæld meget dejligt champagne (til uhhh 95 kr. glasset) i operaen!! Nujjj carmen var skønt og smukt, og nye stilletter var lige prikken over i'et!

Åhh glam glam glam Det lyder som en daaaajlig aften!

Hm.. hvad lavede jeg selv i lørdags? Nååh ja - underholdt svigermekanikken og ammede - på skift hele dagen

Bedste køb: ammetoppe med blonder fra H&M, en svampelampe til puslebordet med dæmpet natlys, et smukt tørklæde med roser på og en ny uldbody til lillemyret...

Anmeld

11. maj 2010

DK

Rosa skriver:

Åhh glam glam glam Det lyder som en daaaajlig aften!

Hm.. hvad lavede jeg selv i lørdags? Nååh ja - underholdt svigermekanikken og ammede - på skift hele dagen

Du er så dygtig!! Var de (behørigt) super stolte over det nyeste medlem af familien? Og havde de gaver med?

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Du er så dygtig!! Var de (behørigt) super stolte over det nyeste medlem af familien? Og havde de gaver med?

De var mega stolte og glade og kunne slet ikke holde fingrene fra ham (hårdt for en nybagt mor). De havde masser af gaver med OG de købte flere mens de var her Mest tøj.

Bl.a. fik jeg et par nye bukser og en cardigan af svigermamma og hun købte et par vildt fede og p****dyre bukser til Jonathan i Kiddo som jeg har savlet over hele vinteren/foråret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.