Lidt forvirret (ang nye bebs og fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

Tynen

Never mind - Nu har du svaret!:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

tunen, svar oppe ovenover

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ka li ja skriver:

tunen, svar oppe ovenover

ja ok hihi

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] tunen, svar oppe ovenover[/citat] og takker, og brugte trøjeærmet!!:'(:))

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

jeg havde åbnet mig det jeg skulle.... og de mente jeg havde presseveer( det mente jeg nu ikke selv!) så jeg pressede sgu fordi de sagde det, og med forsøg med kop ca 10 gange( aj kan ikke huske hvor mange præcis)havde jeg simpelthen kilet drengen fast i mit bækken!!
så da de skulle ha ham ud af maven på mig, måtte de skam lige presse ham fri igennen skeden på mig!!! hallo!!!!!

ja min konklution er, at jeg nok aldrig har haft presseveer og at jeg ikke var åbnet det jeg skulle!!!

pks med arthur var fordi han vejede 4500 og han ikke havde sat sig fast 6 dage over tid. selvom det troede d da de mærkede miig udenpå! da de så mærkede op på ham ned fra, stod han slet slet ikke fast..
de var bange for at der kunne ske noget med ham(brækket skulder eller forstrækninger i hals og andet) hvis jeg fødte ham selv.
jeg måtte gerne føde ham vaginalt, men de ville klart anbefale mig et pks!! de var så bestemte i tonen at jeg ikke tude andet..
2 dage efter de planlagde dt, skulle jeg ha det foretaget! så jeg tudede i 2 dage over det skulle ende sådan igen!!. ja og jeg gør det sørme lige igen... hold nu da for helvde op karina!!!!

nå det blev laaangt sorry, men du spurgte selv!! ;)

Det gjorde jeg nemlig! He he :D
Men når det er under de omstændigheder så ville jeg være glad for KS om det så er A eller P... Puha tænkt på koncekvensen! Men som Tynen skriver så kan jeg da også godt sætte mig ind i det med at du føler dig lidt snydt! Der er ikke andet at gøre end at få en bebs mere og så håbe på det bliver vaginalt :P

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

haha ja jeg ville faktisk gerne ha en mere bare for at prøve det..
men tænk nu hvis mit bækken ikke er stort nok??!!
tænk nu hvis mine gamle ar sprækker helt vildt!!?
tænk nu hvis der sker noget med mit barn fordi jeg er så egoistisk at jeg bare VIL føde selv!!!
jeg tør næsten ikke blive gravid bare af frygt for at de siger ks, fra starten af..... åhh jeg får jo åbenbart ikke små unger...

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

ka li ja skriver:

tænk nu hvis der sker noget med mit barn fordi jeg er så egoistisk at jeg bare VIL føde selv!!!
jeg tør næsten ikke blive gravid bare af frygt for at de siger ks, fra starten af..... åhh jeg får jo åbenbart ikke små unger...

Det har du helt ret i, men så er det vist at man må afinde sig med og acceptere at det ikke kan lade sig gøre! For det er dine børns helbred der er vigtigst, og så skal man jo være glad for at de er så dygtige idag!!!

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

ka li ja skriver:

Det har du helt ret i, men så er det vist at man må afinde sig med og acceptere at det ikke kan lade sig gøre! For det er dine børns helbred der er vigtigst, og så skal man jo være glad for at de er så dygtige idag!!!

ja de sagde også til mig dengang at jeg gjorde dt for mit barns skyld uanset hvor meget jeg var ked af det. for de kunne sgu også forstå det.
men jeg vil nok alligevel aldrig holde op med at føle mig bare lidt snydt!!!

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Nej den følelse vil nok altid være der... Det tror jeg er en hel naturlig ting, og sådan tror jeg mange har det med forskellige ting! Så må du bare prøve noget så mange andre ikke har :P

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ja det er rigtigt!! mange tak for opmuntringen:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.