[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f]
Hej,
Jeg ved ik hvor meget hjælp det er, men jeg vil gerne fortælle dig om mine følelser i forbindelse med min fødsel af Noah.
[rød]Jeg er SUPER glad for at have født vaginalt. Jeg synes virkelig at hele processen med veer, pressen og så få den lille op på maven er helt ubeskrivelig fantastisk (ja faktisk også veerne :))[/rød]
Jo for satan det gjorde møg-ondt, men 2 sekunder efter du har fået din baby op på maven, så er det helt glemt.
Selvom jeg sprang rigtig meget, fordi Noah blev hevet ud med sugekop til sidst fordi hans hjerteslag faldt meget, og at han havde armet over hovedet, så synes jeg stadig at det var hele oplevelsen værd.
[rød]Og når jeg snakker med min familie om det, så er jeg virkelig stolt - og det er faktisk det jeg er mest stolt af at jeg nogensiden har præsteret - at føde mit barn. [/rød]
(Både min mor, moster, faster, og fætres koner har alle født ved enten AKS eller PKS, så jeg er den eneste der har født selv)
Selvom jeg vidste at jeg ville springe så meget igen, så havde jeg uden tvilv gjort det igen - det skal opleves hvis det er muligt.
Håber du træffer en beslutning som du bliver glad for - og lad endeligt ik jordemoder presse dig til noget du inderinde ik vil.
Knus
Mette[/citat]
så nu tuder jeg!!!!!:'((L)
mit aller aller største ønske i verden er at føle ligesom du beskriver!!!!
jeg fik aks første gang efter 40 timer med veer, og jeg fik pka med arthur....
jeg mangler dt sidste......
det har selvfølgelig ikke en skid at gøre med min kærlighed til ungerne. men jeg får en klump i halsen når jeg tænker på hvad jeg er blevet snydt for..
[blå]ANJA, du skal gøre hvad DU føler er det rigtige!!! [/blå]
kh karina piv:$:'([/citat]
Kan sagtens følge dig i at du føler dig snydt for en fødsel.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige til dig, men en krammer får du da lige (H)
Tag en Kleener, Kalaha!(H)
40 timer er jo skingrende sindssygt!!!8(
Ufatteligt at du stadig er i live - Troede da jeg var på dødens rand min. 11 gange på de 4 timer det tog for mig.
Kan ikke huske om jeg har spurgt om det før, men hvordan var det nu at du kunne få pks over tid?
Anmeld