Afrikansk Løvehund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2008

Bamseboet :D

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja men det vil manden ikke have:( og han vil heller ikke have en get dane( staves) Kan ikke huske hvad den hedder på dansk men de helt stor hunde men fore kantet hovede:$

great dane / grand danois

hmm hva med skt bernard, berner sennen, hmm tænke tænke... eeeelsker selv de der bamse hunde... vi har også haft en samojede, de er også super søde, men meget aktive imodsætning til bamserne (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Miiikro skriver:

Bamseboet :D skriver:

smider lige et billede ind af hunde racen :D

kender dog ikke noget til den...

Tak du tænker da også på det hele.. :D

Hold da op, den ser stor ud! Er den så stor som den ser ud? Hvis det er sådan en stor hund I vil have, hvad så med en Grand Danois? Den er ihvertfald børnevenlig. Ej, I har jo bestemt jer for løvehunden. Smider bare lige lidt forslag. Håber det er ok.

Vil jeg gerne have men det vil manden ikke og den er heller ikke lige så stor den her. Men den schæfer vi har nu er også meget stor. 70 cm til skulderbledene. Hannerne plejer at ligge mellem 60 og 65 cm.

Og det er helt ok;)

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Bamseboet :D skriver:

Ja men det vil manden ikke have:( og han vil heller ikke have en get dane( staves) Kan ikke huske hvad den hedder på dansk men de helt stor hunde men fore kantet hovede:$

great dane / grand danois

hmm hva med skt bernard, berner sennen, hmm tænke tænke... eeeelsker selv de der bamse hunde... vi har også haft en samojede, de er også super søde, men meget aktive imodsætning til bamserne (L)

Ja de har så lang hår og fælder helt vildt og indrømmet jeg er ikke god til at få dem børstet. Det er lige til at overkomme med min lille vaps.:)

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Det ligger et billede af min vovse i mit album hvis i vil se ham

Anmeld

10. juni 2008

ivfmarie

jeg syns nu at I skal vælge Schæfer igen.. (L) Én gang schæfer altid schæfer... Det er også nemmere at få ny hund når man allerede kender typen. Og du kommer ikke til at sammenligne den nye med Fillip - ikke på en dårlig måde i hvertfald. Der går jo ikke to dage, så har den lille ny allerede vist sin personlighed, og så [f]kan[/f] man ikke sammenligne. Få jer dog en schæfer - jeg kan mærke at det er det du helst vil ha ;) Og det er da også de mest fantastiske hunde! Marie - ps; se hvad min far ku' med hans schæfer (nr 39) http://www.kreds35.dk/DM2006/Billeder%20fra%20DM/Skamlen%202006.JPG

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] jeg syns nu at I skal vælge Schæfer igen.. (L) Én gang schæfer altid schæfer... Det er også nemmere at få ny hund når man allerede kender typen. Og du kommer ikke til at sammenligne den nye med Fillip - ikke på en dårlig måde i hvertfald. Der går jo ikke to dage, så har den lille ny allerede vist sin personlighed, og så [f]kan[/f] man ikke sammenligne. Få jer dog en schæfer - jeg kan mærke at det er det du helst vil ha ;) Og det er da også de mest fantastiske hunde! Marie - ps; se hvad min far ku' med hans schæfer (nr 39) http://www.kreds35.dk/DM2006/Billeder%20fra%20DM/Skamlen%202006.JPG[/citat] Flot. Ja helt sikkert elsker den hund race, men har jo kun haft ham og ved jo ikke om jeg kommer til at sammen ligne de 2. Håber jeg ikke jeg gør. Men helt ærligt så tror jeg også det bliver sådan en igen for jeg elsker det sind de har og de er så tjenste villig. Ihh jeg kunne blive ved med at snakke om den hund(L) Men det kender du vel. Joan

Anmeld

10. juni 2008

ivfmarie

...Men det kender du vel.
Joan

Jep! Er der noget jeg ka snakke om - så er hunde!

Anmeld

11. juni 2008

Grynt

Mebach skriver:

Nej nej nej, I skal da have en Charlie hund.
Helt sikkert.
Den bedste famile hund af dem alle.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09 /Cavalier-king-charles.jpg

DET er da nok den mest nuttet lille hund jeg længe har set :D Hende/ham ville jeg gerne have.

I min barndom havde jeg en pekingeser. Den var bare søøøød (L) Jeg kunne give den tøj på og gå tur med den i min dukkevogn (jeg var altså ikke mere end 5-6 år gammel) Læse historier til den og alt muligt. Jeg legede med den, som var den min dukke og ALDRIG har den sagt et eneste kny!!!!!!! Den var god, som dagen var lang og mere til (L) Den var overhovedet ikke én af de hysterieske hund man høre om, tværtimod.
Nåhhhh jg savner Muffe, som den hed og sender den tit tanker selvom den har været død de sidste 25 år.

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

min store drøm er at få sådan en her engang når vi får plads(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

11. juni 2008

Plysbjørnen

Vi har en labrador, eller rettere de kloge kalder det en blanding, for der er ingen der ved hvem faderen er, men moderen er en labrador...

Den er noget så kær og god hjertet af sig...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.