17+2 - nu med selvudløser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

oo

Soap skriver:

Helt enig, det var nu også mest i shoppe hensynet

Jeg syns ofte det folk kalder neutral tøj er drenget da det er hvidt og brunt men det er måske en smagssag 

ork...jeg holder mig ikke tilbage fra at shoppe i farver...de eneste farver jeg ikke bruger - og som jeg under ingen omstændigheder vil bruge er ren lyserød eller ren lyseblå, alle andre farver er velkomen, både til en søn og en datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

-Milla-

Super fin mavse. Den klær dig.

Anmeld

7. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Sikke en fin mave - strut du bare med den...

Det er simpelthen så dejligt at se dig med gravid mave...

Jeg elsker at kigge mavebilleder, selvfølgelig pga af maven men også pga af baggrunden, for man kan se hvordan folk bor

Og her kan jeg da konstatere vi har den sammen lampe - længe leve IKEA... Den er så fin og elsker at man skal trække i snoren...

haha! godt at høre jeg ikke er den eneste! jeg sidder også altid og kigger baggrunde på folks billeder så kan du også lige spotte to gamle glas fra dagen i forvejen, som blev listet væk mellem 1. og 2. billede

Anmeld

7. maj 2010

oo

taaaark tøser - det er så dejligt at vise en gravid mave frem - ENDELIG og til jer der er så godt et publikum

Anmeld

7. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

haha! godt at høre jeg ikke er den eneste! jeg sidder også altid og kigger baggrunde på folks billeder så kan du også lige spotte to gamle glas fra dagen i forvejen, som blev listet væk mellem 1. og 2. billede

Nej det er du ikke - og jeg tror der er flere

Ha-ha...det havde jeg ikke engang lagt mærke til - måske fordi vi kronisk har 2 glas stående

Knus

Anmeld

7. maj 2010

Ranarupta

Helt utroligt smuk!

Anmeld

7. maj 2010

Tina2

Super duber flot mave!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.