17+2 - nu med selvudløser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Sakris

Sikke en flot mave, og hvor imponerende du ikke har taget på! Det er vildt så hurtigt tiden er gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvilken smuk smuk mave!!! I er altså bare så heldige, jer der kan vise maven frem så tidligt - min så man jo først da jeg var ihvertfald halvvejs og jeg synes det var sååå træls Den sidder virkelig som syet til dig!!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

7. maj 2010

9510

Sikke en fin mave

Anmeld

7. maj 2010

MM1987

Sikke en fin mave - strut du bare med den...

Det er simpelthen så dejligt at se dig med gravid mave...

Jeg elsker at kigge mavebilleder, selvfølgelig pga af maven men også pga af baggrunden, for man kan se hvordan folk bor

Og her kan jeg da konstatere vi har den sammen lampe - længe leve IKEA... Den er så fin og elsker at man skal trække i snoren...

Anmeld

7. maj 2010

Soap

Tjuhl skriver:

det var sjovt nok sådan en ting vi var helt enige om, at vi ikke havde lyst til da vi startede projekt baby, så nu er det blevet sådan lidt "vi gør som aftalt" vi snakkede om det den anden aften og vi er stadig enige om ikke at vide det, så det er godt! nu har vi ventet så længe på det her barn, så at vi skal vente nogle måneder til betyder intet

Helt enig, det var nu også mest i shoppe hensynet

Jeg syns ofte det folk kalder neutral tøj er drenget da det er hvidt og brunt men det er måske en smagssag 

Anmeld

7. maj 2010

Faith

Fiiiin mave du har dig der. Og det der med at strutte med maven når der blir taget billeder, det kender jeg godt. Man gør det næsten helt automatisk

Er ret imponeret over at du ikke har taget et eneste kilo på! Du må gerne låne et par stykker af mine

Anmeld

7. maj 2010

Lillefe

Sikke en fin mave du har fået dig Jeg havde også lagt mit ind for et par uger siden, hehe hvor min datter kysser den.. syntes det var så sødt det gør hun tit

Anmeld

7. maj 2010

Maria.

Smuuuuuk mave!

Anmeld

7. maj 2010

Chalala85

Hvor er du bare fin) Så ser jeg frem til flere billeder der er taget med selvudløser hehe

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Hold da op, hvor er det vildt du allerede er så langt henne. - Det jo næsten halvvejs, og det føles bare som igår, hvor du fortalte du var blevet gravid.. Vildt!

Og hvor er din mave begyndt og strutte sååå fint.. (Jeg struttede da også lige lidt ekstra når kameraet var på, så det er nok meget normalt ) Men hvor er den fin!

Marikka, 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.