17+2 - nu med selvudløser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

ja mand! det er MEGA vildt!! 3 uger og så er man halvvejs og under 14 dage så er der MD scanning

Og pludselig er der kommet et barn ud af det - en ting der for mig stadig er ret vildt at tænke på! Vil i vide kønnet hvis det kan ses?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Findusinde

Hvor er du bare gennemgående smuk med mave!

Anmeld

7. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

Og pludselig er der kommet et barn ud af det - en ting der for mig stadig er ret vildt at tænke på! Vil i vide kønnet hvis det kan ses?

nej vi vil helst ikke vide kønnet (hvilket min mor synes er ganske skrækkeligt, på trods af at hun har sat 4 børn i verden uden en eneste scanning)

jeg er liiiidt rundt på gulvet stadig over at det er et BARN der kommer ud. det bliver jo lidt mere omfattende at have sådan et end en kat

Anmeld

7. maj 2010

håber snart det er os

smuk mave

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

nej vi vil helst ikke vide kønnet (hvilket min mor synes er ganske skrækkeligt, på trods af at hun har sat 4 børn i verden uden en eneste scanning)

jeg er liiiidt rundt på gulvet stadig over at det er et BARN der kommer ud. det bliver jo lidt mere omfattende at have sådan et end en kat

Ja det er lidt noget mærkeligt noget det med at vide kønnet. Jeg vil gerne vide det, men da ikke fordi jeg ikke er fuldstændig ligeglad med om det bliver det ene eller det andet - bare det er raskt. Jeg tror bare det er nysgerrighed?

Og ja... ret meget nemmere med en kat tror jeg!

Anmeld

7. maj 2010

Soap

Hvor er du smuk gravid 

Tænk at i ikke vil vide kønnet, jeg var død og visnet af nysgerrihed hvis det var mig 

Anmeld

7. maj 2010

oo

Soap skriver:

Hvor er du smuk gravid 

Tænk at i ikke vil vide kønnet, jeg var død og visnet af nysgerrihed hvis det var mig 

det var sjovt nok sådan en ting vi var helt enige om, at vi ikke havde lyst til da vi startede projekt baby, så nu er det blevet sådan lidt "vi gør som aftalt" vi snakkede om det den anden aften og vi er stadig enige om ikke at vide det, så det er godt! nu har vi ventet så længe på det her barn, så at vi skal vente nogle måneder til betyder intet

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

ihhh hvor fin en mave, wiiiii

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Smuk smuk mave...

Anmeld

7. maj 2010

Lon1976

Hvor er du bare kanon flot gravid - sidder rigtig fint på dig. Det kan du godt være stolt og strit du bare med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.