17+2 - nu med selvudløser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.061 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

oo

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

ihhhh Trine, hvor er du smuk! det klæder dig viiiildt godt med den mavse!

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

ihh hvor en lækker mavse du har der!!! OG JA GU STRITTER MAN MED DEN!! tsk 

Anmeld

7. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

Man skal smile når man får taget billeder

Den vokser da fint.. bare vent til du runder de 30 så vokser den som en gal.

Anmeld

7. maj 2010

anna-jonas

Så smuk, så smuk..................du er jo virkelig rigtig gravid, Trine......................det er så stort.

Anmeld

7. maj 2010

oo

Zette skriver:

Man skal smile når man får taget billeder

Den vokser da fint.. bare vent til du runder de 30 så vokser den som en gal.

haha, ja jeg opdagede jo bagefter at jeg på stort set alle billeder stod og stirrede som en halvgal ind i kameraet fordi jeg skulle se om det nu også tog billedet

Anmeld

7. maj 2010

FrkC

Så fin mave

Jeg bliver bare så glad når jeg ser på din gravide mave Så ved jeg at mirakler findes, oss selv om man har mistet modet (op til flere gange)!!

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

'Armen hvor er du bare flot! Det sidder da bare så godt på dig

Synes godt nok tiden er gået hurtigt - nu er du snart halvvejs!

Anmeld

7. maj 2010

oo

Tandfeen i forklædning skriver:

Så fin mave

Jeg bliver bare så glad når jeg ser på din gravide mave Så ved jeg at mirakler findes, oss selv om man har mistet modet (op til flere gange)!!

Anmeld

7. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

'Armen hvor er du bare flot! Det sidder da bare så godt på dig

Synes godt nok tiden er gået hurtigt - nu er du snart halvvejs!

ja mand! det er MEGA vildt!! 3 uger og så er man halvvejs og under 14 dage så er der MD scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.