Hvad pakker I til hospitalsturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Det forstår jeg, men jeg er alene og har ikke lyst til at komme hjem uden at alt kører som det skal. Og der er mere ro på barselshotellet end på hospitalet.

Nu går jeg ud fra at du skal føde på riget, og jeg tænker at maden garanteret ikke er så klam som på landehospitalet Holbæk sygehus.

De har ikke engang et barselshotel skal du huske på. Men kan sagtens forstå at alt skal spille MAX når man er alene. Men sådan en stærk kvinde som dig skal helt sikkert nok klare det ligemeget hvad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Nu går jeg ud fra at du skal føde på riget, og jeg tænker at maden garanteret ikke er så klam som på landehospitalet Holbæk sygehus.

De har ikke engang et barselshotel skal du huske på. Men kan sagtens forstå at alt skal spille MAX når man er alene. Men sådan en stærk kvinde som dig skal helt sikkert nok klare det ligemeget hvad!

Tak for din stærke tro på mig...der er jeg straks lidt mere usikker, haha  jeg tror at hospitalsmad er generelt dårlig, uanset hospital! Håber den er bedre på hotellet

Anmeld

5. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Tak for din stærke tro på mig...der er jeg straks lidt mere usikker, haha  jeg tror at hospitalsmad er generelt dårlig, uanset hospital! Håber den er bedre på hotellet

Jeg har ellers hørt godt om Hvidovre med menukort og det hele. Det gad jeg sørme godt prøve! det er nok også fordi min indlæggelse gik ud på at spise og sidde stille i sengen. Så var VILDT fikseret på mad i det hele taget.

Runa kommer ud til supermor! Det er jeg ikke i tvivl om.

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Hvis det var pks så vidste jeg jo datoen og det ville være meget svært at forholde sig til, men med igangsættelse kan det jo vare alt fra 12 timer til 100? Flere dage i smertehelvede.

Men det er da en start at vide at når vi tager AFSTED, så er der ingen vej tilbage. Så kommer der baby med hjem. Det var lidt irriterende at skulle tage hjem uden baby sidst fordi jeg havde haft så mange veer, men samtidig også dejligt at hun blev derinde. Jeg tror bare at egoismen tog over og NU var jeg klar til baby!

Jeg håber at jeg får det overstået hurtigt, jeg er hunderæd for veer. Det jeg oplevede på hospitalet var rigeligt og der var det ikke engang særlig slemt, som lægen sagde "du er nok bare lidt pivet"... JA TAK!

Ja det er rigtigt men som du siger du kommer ikke hjem uden prinsessen....... Det var da en fantastisk kommentar den læge havde, vi opfatter jo alle smerte forskelligt, og det er jo kun dig der kan mærke hvordan det føles på din krop.....

Jeg selv er også håbløs nervøs, aner ikk hvordan det føles, og er rigtig dårlig til ikke at være forberedt, har jo kun prøvet plukveerne og i mit tilfælde er de ikke smertefulde men irreterende dog......... Mon ikk det er hurtigt overstået ved " the real thing " når nu du har haft general prøve, krydser da fingre for det, for din skyld.....

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

B&J skriver:

et sæt tøj i str. 50 og 56 det havde jeg med... til lille manden

ammeindlæg

varmpude til mig

noget til af sætte håret op med.

mobil + oplader

kamera

morgenkåbe hvis man kan lig det jeg havde ikke med..

toiletsager.

slik til manden

øhh ja griner sjovt nok kan jeg heller ikke huske det...

varmepude uhhh god ide

Anmeld

5. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg har ellers hørt godt om Hvidovre med menukort og det hele. Det gad jeg sørme godt prøve! det er nok også fordi min indlæggelse gik ud på at spise og sidde stille i sengen. Så var VILDT fikseret på mad i det hele taget.

Runa kommer ud til supermor! Det er jeg ikke i tvivl om.

Tak  Nu må vi se hvem der kommer først..det er så spændende.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Ja det er rigtigt men som du siger du kommer ikke hjem uden prinsessen....... Det var da en fantastisk kommentar den læge havde, vi opfatter jo alle smerte forskelligt, og det er jo kun dig der kan mærke hvordan det føles på din krop.....

Jeg selv er også håbløs nervøs, aner ikk hvordan det føles, og er rigtig dårlig til ikke at være forberedt, har jo kun prøvet plukveerne og i mit tilfælde er de ikke smertefulde men irreterende dog......... Mon ikk det er hurtigt overstået ved " the real thing " når nu du har haft general prøve, krydser da fingre for det, for din skyld.....

Jeg har været skånet for plukveer, så jeg vidste jo ikke rigtig hvad det var der gjorde ondt, og fordi jeg har en sygdom i tyktarmen så har jeg svært ved at skille de forskellige smerter ad. Men jeg skal da love for at jeg fandt ud af hvad veer var. Jeg vil dog sige at det der med at man IKKE er i tvivl om når man får sin første ve, det er IKKE SANDT. Jeg var i tvivl og det var først da jordemoderen stod og fulgte med og sagde "Lizette du har altså veer?" så gik det op for mig NÅ OKAY det føles sådan!

Men de begynder på et tidspunkt at rulle op af maven på dig. Det mærkes vildt mærkeligt. Og det er så der det begynder at gå over i rigtige veer. Altså sådan at de starter nedenunder maven, der hvor den bliver VILDT hård og så ruller de ELLERS op mod brysterne.

Ja hende jordemoderen var også noget for sig selv. Hun blev ved med at spørge om jeg ville have smertestillende. NEJ SQU DA??! Vi er jo ikke engang gået igang. Jeg skal først have noget når det er absolut nødvendigt.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

varmepude uhhh god ide

De har varmepuder på sygehuset. Sådan nogle der putter ned i kogende vand. Minder lidt om en ispose... og så ind i et klæde.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Tak  Nu må vi se hvem der kommer først..det er så spændende.

Jeg er YDERST klar!!

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

De har varmepuder på sygehuset. Sådan nogle der putter ned i kogende vand. Minder lidt om en ispose... og så ind i et klæde.

Min veninde anbefaler mormor trusser og tena bind til man kommer hjem, hun siger det er helttt vildt.... læbepromade samt at man ikke skal tabe tlf i toilettet når man skal ringe efter manden og sige - det er nuuuuu - det kom hun til, arhhhhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.