lululupo skriver:
Ja det er rigtigt men som du siger du kommer ikke hjem uden prinsessen
....... Det var da en fantastisk kommentar den læge havde, vi opfatter jo alle smerte forskelligt, og det er jo kun dig der kan mærke hvordan det føles på din krop.....
Jeg selv er også håbløs nervøs, aner ikk hvordan det føles, og er rigtig dårlig til ikke at være forberedt, har jo kun prøvet plukveerne og i mit tilfælde er de ikke smertefulde men irreterende dog......... Mon ikk det er hurtigt overstået ved " the real thing " når nu du har haft general prøve, krydser da fingre for det, for din skyld.....

Jeg har været skånet for plukveer, så jeg vidste jo ikke rigtig hvad det var der gjorde ondt, og fordi jeg har en sygdom i tyktarmen så har jeg svært ved at skille de forskellige smerter ad. Men jeg skal da love for at jeg fandt ud af hvad veer var. Jeg vil dog sige at det der med at man IKKE er i tvivl om når man får sin første ve, det er IKKE SANDT. Jeg var i tvivl og det var først da jordemoderen stod og fulgte med og sagde "Lizette du har altså veer?"
så gik det op for mig NÅ OKAY det føles sådan!
Men de begynder på et tidspunkt at rulle op af maven på dig. Det mærkes vildt mærkeligt. Og det er så der det begynder at gå over i rigtige veer. Altså sådan at de starter nedenunder maven, der hvor den bliver VILDT hård og så ruller de ELLERS op mod brysterne.
Ja hende jordemoderen var også noget for sig selv. Hun blev ved med at spørge om jeg ville have smertestillende. NEJ SQU DA??! Vi er jo ikke engang gået igang. Jeg skal først have noget når det er absolut nødvendigt.
Anmeld