Hvad pakker I til hospitalsturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Valle81

Zette skriver:

Nu nærmer jeg mig jo faretruende datoen for at babyMalou skal ud. Er i dag 35+0 og bliver sat igang 39+0, så nu begynder jeg at mene det er legalt at pakke hospitalstaske. Men hvad pakker man? Udover tøj altså.

Havde tøj til et par dage med, sminke, hårtørrer, hårprodukter, bind med til mig selv.

Pusletasken var pakket med lidt tøj til baby, samt bleer, sutter, suttebrikker, vådservietter, vaskeklude osv:0)

Nu kom vi hjem 4 timer efter fødslen, så fik ikke brugt noget af det, andet end en ble til ham og det sæt tøj han skulle have på hjem:0)

Men der kunne jo have sket så meget og at vi skulle have været indlagt:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Risen

HUSK kamera som ER opladet .. 

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Malou er skønnet til 3375 gram altså lige rigeligt stor nok. Og så det der sukkersyge gør at de gerne vil pille hende ud INDEN hun bliver vanvittig stor.

Tænkte nok det var det, puhhhh er det ikk sært at vide " hvornår " det bliver plus minus self.....???? Spændende spændende, tænk om en mdr tid er du moar.... wiiiii

Anmeld

5. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Tænkte nok det var det, puhhhh er det ikk sært at vide " hvornår " det bliver plus minus self.....???? Spændende spændende, tænk om en mdr tid er du moar.... wiiiii

Hvis det var pks så vidste jeg jo datoen og det ville være meget svært at forholde sig til, men med igangsættelse kan det jo vare alt fra 12 timer til 100? Flere dage i smertehelvede.

Men det er da en start at vide at når vi tager AFSTED, så er der ingen vej tilbage. Så kommer der baby med hjem. Det var lidt irriterende at skulle tage hjem uden baby sidst fordi jeg havde haft så mange veer, men samtidig også dejligt at hun blev derinde. Jeg tror bare at egoismen tog over og NU var jeg klar til baby!

Jeg håber at jeg får det overstået hurtigt, jeg er hunderæd for veer. Det jeg oplevede på hospitalet var rigeligt og der var det ikke engang særlig slemt, som lægen sagde "du er nok bare lidt pivet"... JA TAK!

Anmeld

5. maj 2010

B&J

lululupo skriver:

Uhhh jeg følger lige med....... Måske jeg har misset noget, men hvorfor bliver du sat igang 39+0 størrelsen ell ???

et sæt tøj i str. 50 og 56 det havde jeg med... til lille manden

ammeindlæg

varmpude til mig

noget til af sætte håret op med.

mobil + oplader

kamera

morgenkåbe hvis man kan lig det jeg havde ikke med..

toiletsager.

slik til manden

øhh ja griner sjovt nok kan jeg heller ikke huske det...

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Risen skriver:

HUSK kamera som ER opladet .. 

Ellers er der nok en der kan komme med et opladet kamera! Jeg blev skældt ørene fulde da vi røg på hospitalet, for hvad skulle vi dog gøre hvis hun kom nu og jeg IKKE havde det kamera med???! Slap af... vi har hele livet til at fotografere hende

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

Behageligt tøj til dig selv.

Morgenkåbe

Behageligt fodtøj

Toiletarktikler

Tøj til den bette samt en dyne...

Da jeg skulle føde, skulle jeg selv have alt med til den lille, da sygehusene ikke udlevere det mere, hvor mange der køre med det, ved jeg ikke...

Bleer fik vi på sygehuset..

Anmeld

5. maj 2010

smokin

B&J skriver:

et sæt tøj i str. 50 og 56 det havde jeg med... til lille manden

ammeindlæg

varmpude til mig

noget til af sætte håret op med.

mobil + oplader

kamera

morgenkåbe hvis man kan lig det jeg havde ikke med..

toiletsager.

slik til manden

øhh ja griner sjovt nok kan jeg heller ikke huske det...

hårelastikker - TJECK!!! den står på min liste nu! og hårshampoo.

Anmeld

5. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Ellers er der nok en der kan komme med et opladet kamera! Jeg blev skældt ørene fulde da vi røg på hospitalet, for hvad skulle vi dog gøre hvis hun kom nu og jeg IKKE havde det kamera med???! Slap af... vi har hele livet til at fotografere hende

Ja men vi er nogle utålmodige mennesker herhjemme i stuerne som vil se dit lille vidunder med det samme ;P 

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da den er anden gang for mit vedkommende, pakker jeg ikke det helt store.... Vi holder os til kamera, ammeindlæg, babys tøj og autostol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.