Hvad pakker I til hospitalsturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Ja men vi er nogle utålmodige mennesker herhjemme i stuerne som vil se dit lille vidunder med det samme ;P 

Der er ikke net på sygehuset og min tlf kan ikke gå på nettet. Jeg har sådan gammel klaptelefon fra nokia, men jeg er meget meget tilfreds med den. Jeres livlinie må være Tanja (lillespurv19) eller Louise (LouiseLarsen)...

Men nøj jeg glæder mig! Det måtte godt være imorgen for min skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Der er ikke net på sygehuset og min tlf kan ikke gå på nettet. Jeg har sådan gammel klaptelefon fra nokia, men jeg er meget meget tilfreds med den. Jeres livlinie må være Tanja (lillespurv19) eller Louise (LouiseLarsen)...

Men nøj jeg glæder mig! Det måtte godt være imorgen for min skyld.

Okay det husker jeg på så .. 

Kan jeg godt forstå, meen hun har nok bedst af lige 1 til 2 uger mere i mavsen.. 

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Mathildesmor skriver:

Da den er anden gang for mit vedkommende, pakker jeg ikke det helt store.... Vi holder os til kamera, ammeindlæg, babys tøj og autostol

og måske dine egne trusser. Jeg skulle bruge hospitalets sidst - det første par var ALT for små (selvom jordemoderen påstod at meget tykkere damer havde haft dem på) - det kunne jeg slet slet ikke. Det andet par var alt alt for store.. jeg kan ikke fordrage når det "slasker" omme bag på bagperronen.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Okay det husker jeg på så .. 

Kan jeg godt forstå, meen hun har nok bedst af lige 1 til 2 uger mere i mavsen.. 

Altså - ja! Og nej! Hun er jo en stor pige og har fået lungemodner. Så der er intet der hindrer hende i at komme ud. Men jeg skal lige til konfirmation på søndag, så er kalenderen ryddet. Sådan lige ved 26. maj - passer perfekt!

Anmeld

5. maj 2010

Low

Zette skriver:

FLOOOOT liste - men efter min mening LIDT overkill. Jeg skal vel ikke pakke en sportstaske haha.

Nå men jeg kan da tage de ting jeg mener jeg skal have med fra den.

Ja der står rigtig meget og mange af tingene der tænker jeg lidt: Ej, det behøver man da ikke tage med .

Men så glemmer man da ikke noget hvert fald

Anmeld

5. maj 2010

dorthemus

Da jeg skal på Barselshotellet bagefter skal jeg også have dyne med til den lille og eget tøj til begge til mindst et par dage...ellers har jeg pakket de ting der er nævnt

Anmeld

5. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Da jeg skal på Barselshotellet bagefter skal jeg også have dyne med til den lille og eget tøj til begge til mindst et par dage...ellers har jeg pakket de ting der er nævnt

hotel - det lyder satme fint

Anmeld

5. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

hotel - det lyder satme fint

JEP...og så er det gratis

Anmeld

5. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

JEP...og så er det gratis

Ja men med den mad der var på vores hospital så vil jeg egentlig hellere hjem. Blev jo sendt på ufrivillig sultekur i de 4 dage...

Anmeld

5. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja men med den mad der var på vores hospital så vil jeg egentlig hellere hjem. Blev jo sendt på ufrivillig sultekur i de 4 dage...

Det forstår jeg, men jeg er alene og har ikke lyst til at komme hjem uden at alt kører som det skal. Og der er mere ro på barselshotellet end på hospitalet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.