Hvad pakker I til hospitalsturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.947 visninger
42 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

smokin

Nu nærmer jeg mig jo faretruende datoen for at babyMalou skal ud. Er i dag 35+0 og bliver sat igang 39+0, så nu begynder jeg at mene det er legalt at pakke hospitalstaske. Men hvad pakker man? Udover tøj altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Low

Jeg har et link på min profil tekst som du måske kan bruge

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

jeg havde også overvejet at pakke tasken kan gå i fødsel anytime ifølge min læge, og er 36+1 - men aner ik hvad jeg skal ha med.. har ikke engang købt bleer endnu  hverkan til baby eller mig selv

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Nu nærmer jeg mig jo faretruende datoen for at babyMalou skal ud. Er i dag 35+0 og bliver sat igang 39+0, så nu begynder jeg at mene det er legalt at pakke hospitalstaske. Men hvad pakker man? Udover tøj altså.

Uhhh jeg følger lige med....... Måske jeg har misset noget, men hvorfor bliver du sat igang 39+0 størrelsen ell ???

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Low skriver:

Jeg har et link på min profil tekst som du måske kan bruge

FLOOOOT liste - men efter min mening LIDT overkill. Jeg skal vel ikke pakke en sportstaske haha.

Nå men jeg kan da tage de ting jeg mener jeg skal have med fra den.

Anmeld

5. maj 2010

NinaNymannMadsen

nu det snart et år siden jeg fødte men jeg kan da lige skrive hvad jeg pakked til dagen.

2 sæt tøj til baby

2 sæt tøj til mig

hjemmesko

flade behagelige sko til turen hjem

shampoo så jeg kunne komme i bad

hårbørste

tandbørste

tæppe til baby

en bamse til baby

dyne+betræk til baby (det siges jo det bringer uheld at pute sengetøj på før baby er kommet til verden)

det var det

bleer har de der oppe så dem pakked jeg ikke, og de har også bind eller det har de hvertfald i horsens og så købte jeg først bind og bleer dagen hvor vi kom hjem.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

BlyViol skriver:

jeg havde også overvejet at pakke tasken kan gå i fødsel anytime ifølge min læge, og er 36+1 - men aner ik hvad jeg skal ha med.. har ikke engang købt bleer endnu  hverkan til baby eller mig selv

Nå ja man bløder jo bagefter.... Mor her skal også have bleer kan jeg se på det hele.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Astasmor skriver:

nu det snart et år siden jeg fødte men jeg kan da lige skrive hvad jeg pakked til dagen.

2 sæt tøj til baby

2 sæt tøj til mig

hjemmesko

flade behagelige sko til turen hjem

shampoo så jeg kunne komme i bad

hårbørste

tandbørste

tæppe til baby

en bamse til baby

dyne+betræk til baby (det siges jo det bringer uheld at pute sengetøj på før baby er kommet til verden)

det var det

bleer har de der oppe så dem pakked jeg ikke, og de har også bind eller det har de hvertfald i horsens og så købte jeg først bind og bleer dagen hvor vi kom hjem.

Jeg er slet slet ikke overtroisk og har haft barnevognen at stå i spisestuen i to måneder efterhånden. Vi hængte vuggen op for nogle uger siden og jeg har da puttet både dyne og pude MED sengetøj på ned i den. Det går jeg ikke op i

Men skal man som førstegangsfødende ikke være der lidt længere? Eller er det bare noget fis?

Anmeld

5. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Uhhh jeg følger lige med....... Måske jeg har misset noget, men hvorfor bliver du sat igang 39+0 størrelsen ell ???

Malou er skønnet til 3375 gram altså lige rigeligt stor nok. Og så det der sukkersyge gør at de gerne vil pille hende ud INDEN hun bliver vanvittig stor.

Anmeld

5. maj 2010

NinaNymannMadsen

Zette skriver:

Jeg er slet slet ikke overtroisk og har haft barnevognen at stå i spisestuen i to måneder efterhånden. Vi hængte vuggen op for nogle uger siden og jeg har da puttet både dyne og pude MED sengetøj på ned i den. Det går jeg ikke op i

Men skal man som førstegangsfødende ikke være der lidt længere? Eller er det bare noget fis?

man er der i ca 2 dage som førstegangsfødene, med mindre der er noget med barnet jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.