Jeg har netop født ved PKS grundet underkropstilling (vendte forkert). De forsøgte først vending, men da lillepigen ikke ville være med til det, blev det til planlagt kejsersnit.
Det var meget, meget mærkeligt at have en dato for det. Set i bakspejlet ville jeg gøre det HELE igen. Både vending (så har man i det mindste forsøgt) og kejsersnittet. Jo vist, det er hårdt at komme ud af sengen første gang - men dernæst går det bare fremad.
Selve kejsersnittet bliver SUPER professionelt udført og man er i meget kompetente hænder under hele sceancen. Jeg var rystende nervøs (i bogstavligste forstand, lå og sitrede på bordet under hele operationen), men det tog det så fint og var god til at køle mig ned.
Og nu sidder jeg så med min smukke, smukke datter og elsker hende overalt på jorden og jeg er så taknemmelig for at det hele gik som det skulle. Sædefødsel var for mig slet, slet ikke en mulighed....har hørt alt for meget om komplikationer og for mig er det ikke selve fødslen der tæller, men resultatet!
Held og lykke med det hele, C.
Anmeld