Hjemme inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

thilde-tusindfryd

laurapigen skriver:

Kære Thilde-Tusindfryd.

Tak for svar og

hjertligt tillykke med graviditeten.

Det er jo noget tid siden jeg skrev det og i mellemtiden har jeg   fundet en mand der gerne vil hjælpe mig.

Vi gjorde præcis som dig. Sprøjter fra Apo, klat i kop, ind/op med det og numsen i vejret. Vi har prøvet 2 gange og det ikke lykkedes endnu. Jeg har fået en prolaps i lænden, så operation baby er udsat på ubestemt tid.

Men snakker iøvrigt med en rigtig sød fyr, så kan være det sker på normal vis som kærestepar.    

Rigtigt meget held og lykke til Jer alle med babyen!!!!!!!

Det glæder mig på dine vegne.

Hilsen Gitte.

Tak for lykønskningerne 

Desværre var det et vindæg, så jeg fik en udskrabning for 4 uger siden  Så det er 2. gang det mislykkes for os. Har hørt om kvinder, der aborterer tre gange, inden det lykkes. Håber bare på, AT det lykkes, på et tidspunkt. Det skal åbenbart ikke være nemt.....

Men vi fortsætter ufortrødent......... delvis på naturlig måde, dels på samme måde som sidst. For jeg har åbenbart ikke problemer med at blive gravid.

Jeg har lige haft ægløsning, første ægløsning siden udskrabningen, så vi har været i sving i nogle dage. Nu venter vi så spændt på, om det er lykkedes endnu en gang. Det er jo ikke sikkert, at slimhinden er tyk nok endnu til at ægget kan sætte sig fast. Så må vi bare til det igen ved næste ægløsning. Det gælder nok bare om ikke at glæde sig ALT for meget, for tidligt.

Men held og lykke til dig og til de andre, der vil prøve denne metode med hjemmeinseminering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Sushi

Min kæreste og jeg har benyttet os af ikke-professionel hjemmeinseminering. Min kæreste har asbergers syndrom, så han bliver meget let presset over at skulle have sex (men har også issues fra tidligere kærester der har presset ham og gået fra ham da hans sexlyst er lav). Det har betydet at det har været utrolig svært at "tilfædigt" have sex omkring ægløsningstidspunktet og efter ca. Tre år uden prævention og graviditet var vi ret frustrerede. Især da man efterhånden begyndte at få kommentarer om at vi skulle "se at komme i gang" eller blive testet, og man ikke rigtig kunne sige at vi nok var fint fertile, vi kan bare ikke finde ud af at have sex når vi skal/har meget lidt sex. Tabuet er overraskende stort, det bliver virkelig set ned på. Nå, men vi blev tilsidst enige om at resultatet var vigtigere end metoden, og var efterhånden bange for at vi faktisk var mindre fertile og købte 5 engangssprøjter. Omkring ægløsning fyldte min kæreste dem med sæd og jeg sprøjtede dem op, onanerede ligeledes (for at få det sendt afsted med naturlige musketrækninger/orgasme) og efter 2 måneder virkede det og jeg er nu 6 uger henne, fantastisk Jeg forstår at det ikke er alle der er ligeså hæmmede som vi var, men måske kan det virke afstressenede at kombinere det med alm. Sex for par der har svært ved at blive gravide og som gerne vil forøge chancerne? Husk at vask sprøjterne godt ved genbrug, men få fjernet al sæbe og vær forsigtig med at hive den ud undervejs, det kan skabe undertryk. Undskyld for wall of text Kort: min kæreste og jeg har svært ved at have sex under pres og efter tre år benyttede vi selv-inseminering med egen sæd og engangssprøjter og det virkede på blot 2 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.