laurapigen skriver:
Kære Thilde-Tusindfryd.
Tak for svar og
hjertligt tillykke med graviditeten.
Det er jo noget tid siden jeg skrev det og i mellemtiden har jeg fundet en mand der gerne vil hjælpe mig.
Vi gjorde præcis som dig. Sprøjter fra Apo, klat i kop, ind/op med det og numsen i vejret. Vi har prøvet 2 gange og det ikke lykkedes endnu. Jeg har fået en prolaps i lænden, så operation baby er udsat på ubestemt tid.
Men snakker iøvrigt med en rigtig sød fyr, så kan være det sker på normal vis som kærestepar.
Rigtigt meget held og lykke til Jer alle med babyen!!!!!!!
Det glæder mig på dine vegne.
Hilsen Gitte.
Tak for lykønskningerne 
Desværre var det et vindæg, så jeg fik en udskrabning for 4 uger siden
Så det er 2. gang det mislykkes for os. Har hørt om kvinder, der aborterer tre gange, inden det lykkes. Håber bare på, AT det lykkes, på et tidspunkt. Det skal åbenbart ikke være nemt.....
Men vi fortsætter ufortrødent.........
delvis på naturlig måde, dels på samme måde som sidst. For jeg har åbenbart ikke problemer med at blive gravid.
Jeg har lige haft ægløsning, første ægløsning siden udskrabningen, så vi har været i sving i nogle dage. Nu venter vi så spændt på, om det er lykkedes endnu en gang. Det er jo ikke sikkert, at slimhinden er tyk nok endnu til at ægget kan sætte sig fast. Så må vi bare til det igen ved næste ægløsning. Det gælder nok bare om ikke at glæde sig ALT for meget, for tidligt.
Men held og lykke til dig og til de andre, der vil prøve denne metode med hjemmeinseminering.
Anmeld