Soap skriver:
Nu putter du ord i munden på mig , jeg har ikke skrevet noget om nogne baby blir lavet forkert!
Og hvis det bare var sådan lige til tror du så at så mange mennesker mig selv i blandt rendte til gyn for at få det gjort ?
Nu er det jo så ikke bare at sende sæd derop med en pipette elelr hvad du har forestillet dig der foregår på denne måde :
Selve oplægningen af sæden foregår ved at et tyndt, sterilt kateter føres op gennem livmoderhalsen og ind i livmoderen hvor sæden lægges. Det er en meget nænsom metode og sædcellerne vil herefter selv kunne finde frem til ægget.
Så held og lykke med det hjemme på sofaen eller spisebordet
Det var faktisk ikke det jeg forsøgte, jeg anvendte bare dit ord " rigtig" og konkluderede at du ved at anvende dette ord mente at der var en forkert måde..?? Syntes faktisk du tager den en smule personligt, og der var faktisk ikke mere i det end det, så hvis du fik den opfattelse beklager jeg, men kan så også læse mig til senere hen i tråden at vi ikke helt har forstået trådstarters indlæg på samme måde..
For mig lød det som om hun efterlyste en måde at få sin frivillige ven-doners sæd op i skeden, som ved almindelig samleje, som jeg og mange andre er blevet gravide ved, og nej selvfølgelig mener jeg ikke at du og andre der har fertilitetsproblemer gennemgår de i gør, hvis det ikke var den rigtige måde for jer, men ingen steder står der noget som helst om fertilitetsproblemer, så hun eller de, der ikke har nogen former for fertilitetsproblemer kan vel blive gravide, ved at det proppes op af enten en paipette eller en penis, same principal.. (der er måske et spørgsmål om hvor hurtigt efter, men det kan der jo tages højde for) eller er der noget af biologi timen jeg er gået glip af.
Og til trådstarter, så har jeg aldrig selv stødt på sådan et kit, men jeg ville google mig frem, evt. på engelske hjemmesider, da det da er en udemærket og billig løsning, hvis man som Soap påpeger ikke lider af fertilitetsproblemer. Så held og lykke med det.. ;O)