Jeg kan snart ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Mor til L&S

ÅH, Hvor er jeg ked af at høre du stadig bøvler med det... Tror næsten ikke på at det er svamp når det ikke går væk efter pille kuren... Jeg ville forlange at du blir podet...

Lige en status her fra mig.. Mit svamp forsvandt efter 5 dage og efter pillekuren.. Amningen kører meget bedre nu, og gør kun ondt når hun lige skal have fat i brystvorten.. Nogen gange sys jeg det gør mere ondt og tror svampen er på vej tilbage.. så bruger i ny og næ brentan og danskvand inde i Liva´s mund!!

Håber VIRKELIG snart at du blir helt rask og kan amme uden de vilde smerter... Tænker på dig!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

baby2010

Rollo skriver:

ÅH, Hvor er jeg ked af at høre du stadig bøvler med det... Tror næsten ikke på at det er svamp når det ikke går væk efter pille kuren... Jeg ville forlange at du blir podet...

Lige en status her fra mig.. Mit svamp forsvandt efter 5 dage og efter pillekuren.. Amningen kører meget bedre nu, og gør kun ondt når hun lige skal have fat i brystvorten.. Nogen gange sys jeg det gør mere ondt og tror svampen er på vej tilbage.. så bruger i ny og næ brentan og danskvand inde i Liva´s mund!!

Håber VIRKELIG snart at du blir helt rask og kan amme uden de vilde smerter... Tænker på dig!!

Knus

Åh hvor er jeg glad for at det lykkes dig at komme af med svampen!!! Jeg er så misundelig!!!

Anmeld

29. juni 2010

Viksen

Lyder som en god idé at blive podet. Det kan sagtens være andet end svamp. F.eks. stafylokokker.

Selv har jeg dog også prøvet at være angrebet af svamp, i en grad så jeg fik piller man normalt giver kemopatienter, for at slå det ned. Lokal svamp kan sagtens bide sig fast og blive nærmest kronisk andre steder på kroppen og i kroppen. Og det der i sidste ende viste sig at være mest effektivt var en benhård kur hvor alt sukker, letoptagelige kulhydrater, alkohol og produkter med gær blev udelukket. Altså havregrød til morgenmad kun med kanel og lidt smør, cultura natural (god tarmflora) uden musli, falafel med salat og wok med kød uden ris. Ingen brød, ingen frugt, ingen slik etc...Sådan levede jeg i 1½ mdr. Blev rask og tabte iøvrigt 6 kg. Ikke tilsigtet, men hvad

Håber du får det løst snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.