Hvor høje er jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2008

Sebastians Mor

Sebastian er snart 5 mdr og 63 Cm,,
hehe,,,8D8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Honningblomst

AEldur skriver:

Sebastian er snart 5 mdr og 63 Cm,,
hehe,,,8D8D

I den alder er de jo ikke høje...;)men kun lange...(C)
Knus..

Anmeld

21. juli 2008

Sebastians Mor

Lang/ Høj :$
Hehe ville også bare være sjov men det er jeg vist ikke så god til 8(

*GG*:-o

Anmeld

24. juli 2008

H+S Skjolgborg.

ja den holde ikke her så...
Jeg skulle være bleve 183 sagde en børnelæge engange til min mor min far er 199.5 min mor 155 jeg er kun bleve 163 og mine søsken fra min mors sine deres fader er også høje men jeg er den højste af os alle 5 men så min søsken fra min fars side der er jeg den mindste selv om deres mor er ca 163 som mig...Jeg hopper ikke på den..Man blever det man blever...

st skriver:

Hej.

Ja det lød også vildt. Mads er 22 mdr og måler ca 93 cm. En god metode til at måle de små, som ikke tager lang tid, det er at lade dem stå med ryggen op af en mur, og så markere med en blyant eller andet, hvor de når til. Så kan man måle afstanden bagefter, det kræver kun at de små står stille i ultra kort tid.

Men godt du fik det rigtige mål.

Jeg har faktisk hørt, at den højde børn har når de er to år, den kan man fordoble, og så har man deres voksenhøjde. Cirka altså. Så jeg kan da regne ud vi får en høj søn, når han bliver stor. Men både Jeppe og mig er forholdsvis høje begge to. Jeg er 179 ogJepe er 184 så det skulle være mærkeligt hvis ikke Mads blev en høj fyr også.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.