Hvor høje er jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

Honningblomst

Rikke Lyngholm skriver:

Tristan bliver to til august og er ca 95 cm høj (57 ved fødsel). Pt vejer han omkring 17 kg, men han har også altid været en basse (L) (4550 ved fødsel)

Knus
Rikke (H)

Ikke altid vægten fra fødslen følger dem...heldigvis..;)
Knus Eva...mor til en stor, lille og mellem...;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

rlyn

Ikke altid vægten fra fødslen følger dem...heldigvis..

Det har du ret i. Vi kan også se det går den rigtige vej nu, at Tristan får andre propositioner. Men han har helt klart sin bygning fra mig ;) Da jeg var 1 år gammel vejede jeg 14-15 kg 8(8(8(

Anmeld

26. juni 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Rikke Lyngholm skriver:[/småt][/f] [citat]Ikke altid vægten fra fødslen følger dem...heldigvis..[/citat] Det har du ret i. Vi kan også se det går den rigtige vej nu, at Tristan får andre propositioner. Men han har helt klart sin bygning fra mig ;) Da jeg var 1 år gammel vejede jeg 14-15 kg 8(8(8([/citat] Det har min den mellemste også...han vejede 4500g 14 dage før termin. Så han var pænt stor. Han er 5 år nu og vejer 26 kg og er 126cm høj....så han er høj og tung og robust som sin moar. Hans bror på 11 år vejede 4800g(16 dage over termin)og vejer i dag 29 kg og er 136 cm...så han er bestemt ikke stor nu. 'Men skønt at børn ikke er ens og sjovt og TRÆLS som mor at opleve at andre kommenterer både de små og de store...;)

Anmeld

1. juli 2008

NejaJ

Jeg har en pige på 7 mdr og hun er 75 cm. Hun vejer 10,3 kg.

Anmeld

1. juli 2008

Monique

Hej

Min største datter bliver 4 her d 28 juli og hun er 102 cm og vejer ca 18 kg. Og min mindste datter er 2 mdr og sidst hun blev målt og vejet var hun 57 cm og vejede 5100

Anmeld

1. juli 2008

twinboys

Hej thi hi ja målebåndet kan jo smutte...
Mine tvillingedrenge er 5 år, dog født ekstrem for tidligt... Vægtmæssigt er de ikke med 14kg men højdemæssigt følger de en nogenlunde kurve... Oliver 104cm. og Alexander 106cm..

Ja de kan hurtigt blive for store...:D

Ønsker jer alle en dejlig dag...

Majbritt

Anmeld

5. juli 2008

moniquesmor

min datter er 14 mdr hun er 76cm

Anmeld

5. juli 2008

moniquesmor

hov glemt vægt. og hun vejer 9.45

Anmeld

10. juli 2008

laurasmor

laura er 2½ eller nærmere 2 år og 28 mdr og hun er ca 88 høj

Anmeld

20. juli 2008

Helle Fischer

Hej
Min datter er 4½ år og måler 101 cm.
Hun har samme højde som veninderne i børnehaven på samme alder.
Hilsen Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.