Hvor høje er jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2008

Mimic

Hmm er det min Jessica der er meget lille..?? hun er 22 måneder og har kun lige rundet de 11 kg (3500 gr ved fødslen) og er kun 82 cm høj (53 ved fødslen) hun er fint med motorisk, men hun er nu
meget lille synes jeg.:S

Men igen har det vel inoget at gøre med at hverken hendes far eller jeg er ret høje (far er 169 cm og jeg er 163 cm høj)..??(?)

Uanset hvad er hun min lille Diamant(L)(L)

knus fra Linda(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Honningblomst

Linda skriver:

Hmm er det min Jessica der er meget lille..?? hun er 22 måneder og har kun lige rundet de 11 kg (3500 gr ved fødslen) og er kun 82 cm høj (53 ved fødslen) hun er fint med motorisk, men hun er nu
meget lille synes jeg.:S

Men igen har det vel inoget at gøre med at hverken hendes far eller jeg er ret høje (far er 169 cm og jeg er 163 cm høj)..??(?)

Uanset hvad er hun min lille Diamant(L)(L)

knus fra Linda(H)

Næ...tror det er meget normalt...min søn var 85 cm da han var to år og vejede 10kg..der er bare forskel på børn...mellemste søn var 93 cm og vejede 14 kg.

Knus Eva...som synes det er fantastisk så forskellige vi mennesker er.

Anmeld

9. juni 2008

Tut

Det lyder helt galt.

Nu har jeg tilfældigvis både mig og min kærestes "barnets bog", og som 2 årige var jeg 84 cm høj (jeg er 175 i dag) og Christian var 96 (han er 206 i dag)

Så hvis det er rigtigt det du måler, så tør jeg slet ikke tænke på hvor høj din datter bliver, når min kæreste i dag er 206, og som 2 årig var 96 cm. :D

Knus Mette - der foreslår en om-måling :D

Anmeld

9. juni 2008

Pia

Hej

Min datter er 29 måneder.. Hun vejer 12 kg og er 92 cm lang.. Hun har indtil nu været en lille vips, men er kommet godt efter det..
Til 2 års undersøgelse sagde lægen, at han ville tro hun blev en høj pige ligesom sin far ( min mand er 195 cm høj ) men det overraskede os ikke, da hun er vokset hurtigt fra de 75 cm og op efter..
Men tror det er meget forskelligt fra barn til barn.. Men det at Lærke er så lang, gør så også at hun ser meget tynd ud og tror da hun er meget normal af bygning..

Mvh Pia.

Anmeld

9. juni 2008

Lillemy60

Min "bette" mus på 14 mdr er 86 cm og vejer 11 kg. Han hører til i den høje ende. :) Men hans mor er også knap 185 ;)

Den højde du havde målt først svarer til en ca 4 årig. Som 3 årig er det normalt at være omkring de 100 cm ;)

Anmeld

9. juni 2008

MorCamilla

Jeg synes heller ikke det lyder til at hun er meget lille.. Mikkel vejede 12,7 kilo da vi var til tjek i Viborg for 3 ugers tid siden.. og var 90 cm høj... :D

Det er bare gået helt utrolig hurtigt, da han blev født vejede han kun 1370 gram og var 41,5 cm... Det er alligevel "kun" 2½ år siden at han var så lille... Tiden flyver jo afsted... ;)

Anmeld

14. juni 2008

Tine79

21. juni 2008

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hejsa..

Min dreng, som er 19 måneder er 91 cm høj og vejer lige knap 15 kg.. Men han er også stor af sin alder, har jeg hørt fra mange..

Nede i den vuggestue han går i, er han ca samme højde som dem der er 2½ år gamle.. :D

Anmeld

21. juni 2008

P.nille

Eva Skriver
jeg har hørt at man kan lægge forældrenes højde samme, dividere med to og lægge 12(11) cm til hvis det er en dreng og trække 12(11) cm fra hvis det er en pige...men ved ikke om det holder. Her holder den i hvert fald bedre end den anden.
Knus...

Ja den er da mere brugbar. MEN min søster og jeg har samme mor og far ;) og der er ca. 7 cm imellem os. Så den holder altså ikk helt, i så fald burde vi jo være lige høje...

Pernille

Anmeld

26. juni 2008

rlyn

Tristan bliver to til august og er ca 95 cm høj (57 ved fødsel). Pt vejer han omkring 17 kg, men han har også altid været en basse (L) (4550 ved fødsel)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.