Hi hi, Lone, jeg blev da helt nervoes paa din datters vegne da jeg laeste det indlaeg. For jeg har en datter paa 3 1/2 som lige har rundet en meter. Godt nok er hun ikke blandt de hoejeste, men det var jo en forskel der ville noget.
Daniel, min soen som er paa alder med din er paa samme hoejde som din datters reelle hoejde :), det passer lidt bedre.
Mht hvor hoeje de bliver som voksne har jeg til gengaeld hoert at man foerst kan regne det nogenlunde praecist ud naar de er 4, og det er noget med at maale laarbenet eller lign. Jeg kan huske at der paa en eller andet boernside var saadan et skema hvor man indtastede nogle data fra sit 4 aarige barn og saa fik man deres hoejde som voksne. Om det var rigtig eller ej ved jeg ikke da jeg stadig ikke har 4 aarige boern.
Men ihvertfald lyder det i mine oere mere rigtig udfra min egen erfaring med min datter. Hun blev foedt ret bette, til tiden, men bette, pga af nogen problemer inde i min mave. Og hun var langt den mindste i den moedregruppe jeg kommer i (omend 4-5 mdr aeldre end alle de andre)indtil for kort tid siden. Men nu er hun simpelthen skudt i vejret og er efterhaanden endelig ved at vokse de andre over hovedet. Men som to aarig saa der ikke ud til at vaere meget "haab" for hende.
Knus
st
Anmeld