34+2 - Nu vokser vi derudaf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Nej, det er fuldstændigt gået min store portvinstud forbi 

Har du et link til det?

https://www.baby.dk/debat/47179pi1/graviditet/endelig-paa-udgang-fra-hospitalet-efter-4-dage-i-helvede--.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

smokin

ChristinaS skriver:

hvor er den fiiiiin Nu forstår jeg så godt at du siger at mavsen kan bliver større

haha jaaah men der ligger jo også 3 kg baby derinde nu

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Ih du  er da bare så flot smukke ! Det er da helt gået forbi min næse at du har været indlagt med veer! Pyha for en tur, godt der ikke er længe endnu..

Anmeld

1. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Ih du  er da bare så flot smukke ! Det er da helt gået forbi min næse at du har været indlagt med veer! Pyha for en tur, godt der ikke er længe endnu..

Jeg så dit indlæg hvor du brokker dig - jeg er bare så heldig og slet ikke ramt af noget af det du nævner. Men det kan jo komme

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Jeg så dit indlæg hvor du brokker dig - jeg er bare så heldig og slet ikke ramt af noget af det du nævner. Men det kan jo komme

ja du er super heldig smukke.. Tror ikke det kommer hos dig.. Du er så langt henne og jeg begyndte altså så småt at ane strækmærker i uge 26 .. du skal bare NYDE den mave for den er så fin ! 

Anmeld

1. maj 2010

CS

Zette skriver:

haha jaaah men der ligger jo også 3 kg baby derinde nu

ja det er så der hvor jeg ikke lige helt kan forstå det kan lade sig gøre  meeeeen det lækker ser du og 3 kg prinsessen ud

Anmeld

1. maj 2010

smokin

ChristinaS skriver:

ja det er så der hvor jeg ikke lige helt kan forstå det kan lade sig gøre  meeeeen det lækker ser du og 3 kg prinsessen ud

Jeg er ikke i tvivl om at der er noget derinde der kan sparke ret kraftigt. Det er mega alien-agtigt. Hele maven ryster når hun først går i gang. Jeg er sikker på at der er en hiphopper i min mave - eller discodanser. For det går vildt for sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.