34+2 - Nu vokser vi derudaf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Koen.

Zette skriver:

Jeg synes den er irriterende når jeg går forbi lækkert tøj og godt ved at det der kommer jeg ikke i. Og når jeg skal have sokker på, sko eller barbere ben.... pyyyyha men ellers synes jeg det er verdens mest hyggelige ting

ja alle de ting savner jeg ikke, men bare følelsen af den og så selvfølgelig at man kan bruge den som bord når man spiser ja, synes os det er skønt at jeg kan gå ind i en hvilken som helst butik og passe tøj nu og ikke føle mig som et villatelt, men alle sparkene og spændingen om hvornår kommer baby mon, det savner jeg! Men nu behøver jeg ikke savne min prinsesse og det er et stort plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Koen.

Zette skriver:

Jeg synes den er irriterende når jeg går forbi lækkert tøj og godt ved at det der kommer jeg ikke i. Og når jeg skal have sokker på, sko eller barbere ben.... pyyyyha men ellers synes jeg det er verdens mest hyggelige ting

ja alle de ting savner jeg ikke, men bare følelsen af den og så selvfølgelig at man kan bruge den som bord når man spiser ja, synes os det er skønt at jeg kan gå ind i en hvilken som helst butik og passe tøj nu og ikke føle mig som et villatelt, men alle sparkene og spændingen om hvornår kommer baby mon, det savner jeg! Men nu behøver jeg ikke savne min prinsesse og det er et stort plus

Anmeld

30. april 2010

lululupo

dorthemus skriver:

Så prøv at være alene og bo på 4. sal ...men jeg har en flot udsigt

puhhhhhhhh hårdt, du er sej!!

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vauv.. Fin mavse...

Glæder mig til at se hende udenfor

Anmeld

30. april 2010

smokin

Zafir skriver:

Vauv.. Fin mavse...

Glæder mig til at se hende udenfor

DET glæder jeg mig også særdeles meget til. Nu er der heldigvis ikke så lang tid igen.

Anmeld

1. maj 2010

dorthemus

lululupo skriver:

puhhhhhhhh hårdt, du er sej!!

Tak

Anmeld

1. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Min fødsel gik igang for 10 dage siden (altså ikke i tirsdags men sidste)... så det var tæt på at blive en meget lille Malou der skulle have hjælp.

Gud nej! 
Godt at det ikke blev til noget. Hvordan blev fødslen stoppet?

Anmeld

1. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Gud nej! 
Godt at det ikke blev til noget. Hvordan blev fødslen stoppet?

Med vehæmmende drop lige ind i åren! de prøvede med en stikpille men det blev bare værre.. og så var der kun en mulighed. Vehæmmende drop.. så lå på hospitalet i 5 dage... sig mig har du slet ikke læst om det?

Anmeld

1. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Med vehæmmende drop lige ind i åren! de prøvede med en stikpille men det blev bare værre.. og så var der kun en mulighed. Vehæmmende drop.. så lå på hospitalet i 5 dage... sig mig har du slet ikke læst om det?

Nej, det er fuldstændigt gået min store portvinstud forbi 

Har du et link til det?

Anmeld

1. maj 2010

CS

Zette skriver:

Prinsessen er derinde endnu! det glæder mig meget. Jeg blev så forskrækket sidst.

Vægten siger nu +9kg så det er ikke alverden heldigvis. Hun er virkelig livlig og bruger hendes aftener og nætter på at danse disco så man er lige ved at brække sig det er begyndt at blive så voldsomt at maven rykker sig når hun først går igang.

Jeg synes jo selv at den vokser HELT VILDT nu og er begyndt at være mega spændt oppe under brysterne. Ingen strækmærker endnu heldigvis. Kun lidt ekstra på sidebenene - haha!

KH
Zette

hvor er den fiiiiin Nu forstår jeg så godt at du siger at mavsen kan bliver større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.