34+2 - Nu vokser vi derudaf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

smokin

lululupo skriver:

Puhhhhh har ondt af jer begge Var forleden på besøg hos en kammerat, som bor på 5 sal UDEN elevator.... Lød som en stønner i mindst en halv time

Jeg havde født på 3.sal hvis jeg skulle op på 5. sal uden elevator nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

WOW Du er bare så smuk

Nu ligner den snart din i størrelsen.... Den vokser bare I LOVE IT!

Anmeld

30. april 2010

Vidunderligeunger

lululupo skriver:

Puhhhhh har ondt af jer begge Var forleden på besøg hos en kammerat, som bor på 5 sal UDEN elevator.... Lød som en stønner i mindst en halv time

haha sådan lyder jeg stadig (vi flyttede herop for 4 uger siden)... 

Nogle gange spørger min kæreste sådan lidt sarkastisk "er det hårdt".. øhh, nej skat slet ik  

Anmeld

30. april 2010

smokin

lululupo skriver:

Aha ha ha ha fantastisk, jeg har også købt en tisselagen 

Ej der findes ikk noget bedre end nye dyner og puder og så til med ny seng uhh du er heldig, har fået en dunlopillo dyne til prinsessen magen til vores.....Den er vildt lækker!!!!

Tung århhh ja jeg forbander de 13 trin vi har til førstesalen mange gange, mental note: næste gang jeg er gravid, er lig med et plans hus

Jeg skal også have 1 plans hus ligemeget hvad næste gang. Orker slet slet ikke trapper.

Anmeld

30. april 2010

dorthemus

Zette skriver:

Tusind tak. Hun er tung nu og jeg pruster som en hest når vi er ude og gå. Men der er jo heller ikke så længe til

Det blir meget værre...er simpelthen så træt af at være gravid nu og det eneste der holder mig oppe er hendes bevægelser og de fysiske tegn jeg kan se når hun "stikker" en fod/albue/numse ud som jeg kan tage om eller ae

Skide flot mave du har

Anmeld

30. april 2010

smokin

dorthemus skriver:

Det blir meget værre...er simpelthen så træt af at være gravid nu og det eneste der holder mig oppe er hendes bevægelser og de fysiske tegn jeg kan se når hun "stikker" en fod/albue/numse ud som jeg kan tage om eller ae

Skide flot mave du har

Er den indre syndflod kommet hos dig? mine ben snurrer så slemt om aftenen nu og jeg kan dårligt sove om natten. Min blære er fyldt til bristepunktet og når jeg så endelig får rejst mig ja så dryp dryp.... kan jo dårligt gøre toiletpapiret vådt.... ARGH!

Anmeld

30. april 2010

dorthemus

lululupo skriver:

Så prøv at være alene og bo på 4. sal ...men jeg har en flot udsigt

Anmeld

30. april 2010

dorthemus

Zette skriver:

Er den indre syndflod kommet hos dig? mine ben snurrer så slemt om aftenen nu og jeg kan dårligt sove om natten. Min blære er fyldt til bristepunktet og når jeg så endelig får rejst mig ja så dryp dryp.... kan jo dårligt gøre toiletpapiret vådt.... ARGH!

JA jeg synes sgu lidt jeg lækker  Men nu går jeg jo også ind i uge 37 på søndag, så nu kan det jo også blive når som helst...jeg er selv født i uge 37.

Anmeld

30. april 2010

Koen.

Zette skriver:

Nu ligner den snart din i størrelsen.... Den vokser bare I LOVE IT!

ja det er skønt når man kan se der sker noget savner faktisk min mave

Anmeld

30. april 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

ja det er skønt når man kan se der sker noget savner faktisk min mave

Jeg synes den er irriterende når jeg går forbi lækkert tøj og godt ved at det der kommer jeg ikke i. Og når jeg skal have sokker på, sko eller barbere ben.... pyyyyha men ellers synes jeg det er verdens mest hyggelige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.