34+2 - Nu vokser vi derudaf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

lululupo

ihhh altså har sagt før og siger det igen, wiiiii en fin mave!!!!

Århhhh er du også kommet til møve stadiet, det ser lidt " alien " agtigt ud, når maven bliver strakt helt skæv 

Her nøjes jeg ikke kun med at være tæt på, nej nogle gange må jeg lige hilse på Ulrich hvis hun virkelig presser, og det er mens jeg ligger på ryggen, addddddd !!!!

kun 9 kilo, misundelig, jeg er over de 20 shhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Husk nu efter din generalprøve at du SKAL slappe af......... KLEM igen som man siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Jamen, det har jeg slet ikke fattet... Hvad er der sket?

Min fødsel gik igang for 10 dage siden (altså ikke i tirsdags men sidste)... så det var tæt på at blive en meget lille Malou der skulle have hjælp.

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Hvor er du flot og rund - ligesom man skal være! Held og lykke med de sidste 40 nætter med disco!

Anmeld

30. april 2010

smokin

lululupo skriver:

ihhh altså har sagt før og siger det igen, wiiiii en fin mave!!!!

Århhhh er du også kommet til møve stadiet, det ser lidt " alien " agtigt ud, når maven bliver strakt helt skæv 

Her nøjes jeg ikke kun med at være tæt på, nej nogle gange må jeg lige hilse på Ulrich hvis hun virkelig presser, og det er mens jeg ligger på ryggen, addddddd !!!!

kun 9 kilo, misundelig, jeg er over de 20 shhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Husk nu efter din generalprøve at du SKAL slappe af......... KLEM igen som man siger...

Min kæreste siger hver morgenen at jeg skal krydse benene til han kommer fra arbejde! Så vi ikke har flere uheld. haha. Det giver helt sig selv hvor meget jeg kan lave, for hun er jo tung som fanden... og når jeg går så tynger hun og jeg får ondt. Så jeg går kun det jeg gider - igår var det så ud og købe en ny dyne og hovedpuder. Det gider man nemlig godt når den nye seng kommer på mandag.

Købte også et tisselagen, for jeg skal altså ikke have det der fostersnask i min spritnye seng. Ekspedienten spurgte mig: Hvem er det til? dit barn?

Nej nej det er til mig svarede jeg... og så gloede hun bare på mig som om jeg tisser i sengen....

Anmeld

30. april 2010

Valle81

Zette skriver:

IHHH bare hun bliver ligeså lækker som lille Anton

Jamen det kan du tro at hun gør:0)

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er sååå pregolicious!!! Virkelig flot - tillykke med den lækre mave!

Anmeld

30. april 2010

lululupo

Zette skriver:

Min kæreste siger hver morgenen at jeg skal krydse benene til han kommer fra arbejde! Så vi ikke har flere uheld. haha. Det giver helt sig selv hvor meget jeg kan lave, for hun er jo tung som fanden... og når jeg går så tynger hun og jeg får ondt. Så jeg går kun det jeg gider - igår var det så ud og købe en ny dyne og hovedpuder. Det gider man nemlig godt når den nye seng kommer på mandag.

Købte også et tisselagen, for jeg skal altså ikke have det der fostersnask i min spritnye seng. Ekspedienten spurgte mig: Hvem er det til? dit barn?

Nej nej det er til mig svarede jeg... og så gloede hun bare på mig som om jeg tisser i sengen....

Aha ha ha ha fantastisk, jeg har også købt en tisselagen 

Ej der findes ikk noget bedre end nye dyner og puder og så til med ny seng uhh du er heldig, har fået en dunlopillo dyne til prinsessen magen til vores.....Den er vildt lækker!!!!

Tung århhh ja jeg forbander de 13 trin vi har til førstesalen mange gange, mental note: næste gang jeg er gravid, er lig med et plans hus

Anmeld

30. april 2010

Koen.

WOW Du er bare så smuk

Anmeld

30. april 2010

Vidunderligeunger

lululupo skriver:

Aha ha ha ha fantastisk, jeg har også købt en tisselagen 

Ej der findes ikk noget bedre end nye dyner og puder og så til med ny seng uhh du er heldig, har fået en dunlopillo dyne til prinsessen magen til vores.....Den er vildt lækker!!!!

Tung århhh ja jeg forbander de 13 trin vi har til førstesalen mange gange, mental note: næste gang jeg er gravid, er lig med et plans hus

vi har 50 op på 2. sal, så føler med dig.. stakkels min kæreste der skal "bære" mig ned derfra når jeg går i fødsel

Anmeld

30. april 2010

lululupo

BlyViol skriver:

vi har 50 op på 2. sal, så føler med dig.. stakkels min kæreste der skal "bære" mig ned derfra når jeg går i fødsel

Puhhhhh har ondt af jer begge Var forleden på besøg hos en kammerat, som bor på 5 sal UDEN elevator.... Lød som en stønner i mindst en halv time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.