Indlagt med Mathias

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Enayia

Åhhh nej! Det er frygteligt! Jeg vil ønske det bedste for jer og bede til de finder hurtigt ud af hvad han fejler og får det under kontrol hurtigst muligt!!!!!!

Masser af varme tanker herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Mettemus

Øv, hvor lyder det behageligt for jer begge to! Håber på det bedste og at de snart finder ud af noget der kan hjælpe jer, så i kan komme hjem og have det godt igen.

Varme tanker,

Mette

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Det lyder selvfølgelig UBEHAGELIGT, ikke behageligt. Sorry...

Anmeld

30. april 2010

Moar'en

LouiseLarsen skriver:

Det er smadder hårdt.... Tog det egentlig meget roligt de første dage, men efter inat hvor han havde så voldsomt et dyk så måtte jeg give op, jeg kan slet ikke hænge sammen.... Føler træthed, men kan ikke sove i frygt for ikke at vågne hvis der sker noget, trods jeg udemærket godt ved man ikke kan sove fra Sat-måleren når først den giver lyd fra sig....

Mathias er blevet undersøgt for hjerte og lunge fejl, samt han er blevet scannet i hovedet, og gudskelov er der ikke nogen af de ting, som er skyld i hans fald... Og omvendt, havde der dog bare været en grund, så kunne man gå ud fra det.... Selvom jeg selvfølgelig på ingen måde ønsker min søn syg, men det er bare ikke til at holde til at gå i uvisheden...

Lægerne mener også det jo bare kan være Refluks, hvilket jeg da håber det bar er, for det er da noget man kan leve med... Men omvendt, bliver jo nervøs når han laver de nummer med at dykke sådan på sat-måleren og jeg samme tid kan mærke han bliver helt slap, eller stiv som et bræt...

Jeg kan kun sige at jeg virkelig godt forstår hvad du står i. Jeg sov også rigtig dårlig, der var nogle nætter hvor sygeplejersken simpelthen tog Viktor med så jeg kunne sove, for jeg stod jo over ham i samme øjeblik som sat måleren sagde noget.  Puha hvor jeg føler med dig

Anmeld

30. april 2010

LouiseNielsen

Moar'en skriver:

Jeg kan kun sige at jeg virkelig godt forstår hvad du står i. Jeg sov også rigtig dårlig, der var nogle nætter hvor sygeplejersken simpelthen tog Viktor med så jeg kunne sove, for jeg stod jo over ham i samme øjeblik som sat måleren sagde noget.  Puha hvor jeg føler med dig

Rart at skrive med en som kan sætte sig ind i min sitiuation....

Nu gik det ellers lige så godt, og der havde ik været noget siden igår kl 16.40... Men så tog den lige et dyk til 79, og denne gang røg hans puls med ned, og ned på 68.....

Anmeld

30. april 2010

Moar'en

LouiseLarsen skriver:

Rart at skrive med en som kan sætte sig ind i min sitiuation....

Nu gik det ellers lige så godt, og der havde ik været noget siden igår kl 16.40... Men så tog den lige et dyk til 79, og denne gang røg hans puls med ned, og ned på 68.....

Ej, lille mand. Du skal bare skrive, jeg skriver også selv med andre hjertebørns forældrefor det er bare nemmere at skrive med folk der ved hvad man er igennem.                                   

Anmeld

30. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Vil lige sende dig en masse tanker og knus i denne hårde tid. Håber de snart finder en løsning så I kan komme hjem og nyde barslen igen.
Mange knus og tanker fra Louise Vous

Anmeld

30. april 2010

RumlesMor

Hvor er det frygtligt.......føler virkelig med dig, når jeg selv sidder med min 11 dage gamle søn. Håber de snart finder ud af hvad der giver den ujævne vejrtrækning. Og at I kan komme hjem og være en familie.

Det er hårdt, og sørg endelig for at tage imod hjælp til al det praktiske du kan få af venner og familie. Du skal bare fokusere på at være der for din søn...og den styrke er jeg sikker på du har!

Stort knus herfra

Anmeld

30. april 2010

Sommerfuglelarven

Puha, sikke noget - det er nok en hver forældres mareridt

Jeg håber at undersøgelserne snart viser hvad det er, eller at det hele "går i sig selv",så I kan få noget ro igen og nyde jeres lille dreng.

Tanker og kram fra mig (selvom jeg ikke kender dig)

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

Puha nej det lyder slet ikke rart sender en masse tanker om god bedring herfra! knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.