Indlagt med Mathias

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

lululupo

puhhhhh det er en ordentlig omgang, men godt de gør så meget for jer.... Sender en masse tanker om god bedring herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

MyBaby

Åh, jeg føler med dig. Kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være! Jeg håber alt det bedste for jer og er sikker på, at I nok skal klare det!

Kram Nina

Anmeld

29. april 2010

oo

åh Louise, jeg blir helt kold når jeg læser dit indlæg. hvor må det være uhyggeligt! jeg håber de finder ud af hvad der sker inde i hans lille krop, og at de kan fixe det 

og husk nu, at man ikke er svag fordi man bryder sammen en gang imellem, man er bare menneskelig og en mor der elsker sit barn!

Anmeld

29. april 2010

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Det kan jeg godt forstå!
Kan han komme på besøg hos jer?

Jo han må gerne besøge os... Men han har lige den alder hvor der skal pilles ved alle knapper osv, så han er ik så nam at have på besøg... Men i morgen aften passer sygeplejerskerne lige Mathias en go times tid, også tager Andreas og mig Nicklas med på Mac D til aftensmad, for lige at få lidt tid med ham, uden det hele er sygehus og sygdom....

Anmeld

29. april 2010

B&J

åhhh bliver så ked af at læse hvad su skriver... håber virkelig han får det bedre.. og håber virkelig at i kan klare det er så stolt af dig,...

mange kæmpe krammer her fra

Anmeld

29. april 2010

TbCp

LouiseLarsen skriver:

Jo han må gerne besøge os... Men han har lige den alder hvor der skal pilles ved alle knapper osv, så han er ik så nam at have på besøg... Men i morgen aften passer sygeplejerskerne lige Mathias en go times tid, også tager Andreas og mig Nicklas med på Mac D til aftensmad, for lige at få lidt tid med ham, uden det hele er sygehus og sygdom....

Heh ja den alder kender jeg godt

Dejligt at få lidt tid med ham Det trænger han nok også til!

Anmeld

29. april 2010

Lone Jakobsen

åh hvor bliver jeg trist helt ind i sjælen....håber snart de finder ud af hvad han fejler....og krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt

Anmeld

29. april 2010

Moar'en

Puha sikke en omgang. Sender dig lige en stor krammer. Det er bare så hårdt at være "lukket" inde på sygehuset. Og det gør det da absolut ikke bedre at i ikke ved hvad han fejler, uvisheden er bare noget af det væreste. Og den Skide sat måler kender vi kun alt for godt, man kommer simpelthen til at se alt for meget på den.

Anmeld

29. april 2010

LouiseNielsen

Moar'en skriver:

Puha sikke en omgang. Sender dig lige en stor krammer. Det er bare så hårdt at være "lukket" inde på sygehuset. Og det gør det da absolut ikke bedre at i ikke ved hvad han fejler, uvisheden er bare noget af det væreste. Og den Skide sat måler kender vi kun alt for godt, man kommer simpelthen til at se alt for meget på den.

Mit blik viger ikke fra den ret tit... Men omvendt så er der en vis trykhed i den.....

Anmeld

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De  varmeste tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.