Moar'en skriver:
Ja det er sgu lidt åndsvagt, men man kan simpelthen ikke lade være. vor er det bare dejligt han ligge så højt nåt der ikke er anfald, men puha hvor må det være hårdt når man ikke ved hvad der er i vejen. Vi vidste da i det mindste at han havde hjertefejl, så for Viktor var det meget normal at ligge på ca 75, men de sidst 2 gang vi var indlagt, havde han dyk der lå på 48 ca og et par enkelte gange ned på omkring 29. Nu ligger han stabilt på ca 86-89. Ej hvor jeg håber de hurtig finder ud af hvad din lille mand fejler 
Det er smadder hårdt.... Tog det egentlig meget roligt de første dage, men efter inat hvor han havde så voldsomt et dyk så måtte jeg give op, jeg kan slet ikke hænge sammen.... Føler træthed, men kan ikke sove i frygt for ikke at vågne hvis der sker noget, trods jeg udemærket godt ved man ikke kan sove fra Sat-måleren når først den giver lyd fra sig....
Mathias er blevet undersøgt for hjerte og lunge fejl, samt han er blevet scannet i hovedet, og gudskelov er der ikke nogen af de ting, som er skyld i hans fald... Og omvendt, havde der dog bare været en grund, så kunne man gå ud fra det.... Selvom jeg selvfølgelig på ingen måde ønsker min søn syg, men det er bare ikke til at holde til at gå i uvisheden...
Lægerne mener også det jo bare kan være Refluks, hvilket jeg da håber det bar er, for det er da noget man kan leve med... Men omvendt, bliver jo nervøs når han laver de nummer med at dykke sådan på sat-måleren og jeg samme tid kan mærke han bliver helt slap, eller stiv som et bræt...
Anmeld