Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor spændende, men det må også være mærkeligt. Ihvertfald alt held og lykke her fra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
der sker noget,,, det kommer nu, tro mig, sådan startede mig mig... 41+1 i dag,,, så fødte jeg kl 18:30 i dag...når de stærke veere begynder så gå det stærkt.
Kefser
kefser skriver: der sker noget,,, det kommer nu, tro mig, sådan startede mig mig... 41+1 i dag,,, så fødte jeg kl 18:30 i dag...når de stærke veere begynder så gå det stærkt. Kefser
Hold da op du er hurtigt herinde efter din fødsel! Et stort tillykke til dig!
MariaJ skriver: Hmm, måske vi alligevel ikke skal vente så længe med at tage på fødegangen så . Det er bare så svært at vide hvad man skal tro, når man aldrig har prøvet det før.
Hmm, måske vi alligevel ikke skal vente så længe med at tage på fødegangen så . Det er bare så svært at vide hvad man skal tro, når man aldrig har prøvet det før.
Jeg håber du har fået dit lille vidunder ud nu, og hvis der stadig er et stykke vej endnu, så mange gange held og lykke!
Marikka 38+0
Nej ikke helt selv herinde....
Min Mand skriver jeg ligger lige ved siden af
Har ond i maven.....
Spændende spændende. Held og lykke med det
Hvor spændene..
Håber der er sket noget..
ja, mon ikke hun har født nu - håber vi snart får noget afvide - det er jo spændende det her
Zafir skriver: Læste lige på din profil, at du skal føde et helt andet sted, end I bor normalt. Hvor bor du så mens du venter? Hvor er det spændende. Jeg håber at der snart sker noget...
Læste lige på din profil, at du skal føde et helt andet sted, end I bor normalt. Hvor bor du så mens du venter?
Hvor er det spændende. Jeg håber at der snart sker noget...
Ja, lidt sent svar her. Har jo været lidt optaget de seneste dage . Vi har boet på et lejet værelse her i ventetiden, og skal lige være her et par dage mere for at sunde os og rydde lidt op, men på onsdag går turen helt hjem .
Maria
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128