Så sker der måske endelig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.780 visninger
51 svar
0 synes godt om
29. april 2010

MariaJ

Vi sidder oppe og tager tid på veer lige nu . Mærkeligt at sidde og vente på at det skal komme til at gøre ordentligt ondt.

Maria 41+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

mor til to

hej med jer..

hvor langt er der imellem veerne og er slimproppen gået...?

Anmeld

29. april 2010

MariaJ

mor til to skriver:

hej med jer..

hvor langt er der imellem veerne og er slimproppen gået...?

Tak for svaret . Der er ikke så meget liv herinde nu om natten. Der er tre minutter mellem veerne, og de har været regelmæssige i et par timer nu. Vi har haft ringet til fødegangen, der mente vi skulle vente med at komme til de varede ca et minut (varer 30-45 sek nu) og gjorde mere ondt . Slimproppen er mærkeligt nok ikke gået, men jeg har læst at den hos nogen først går under fødslen.

Maria

Anmeld

29. april 2010

mor til to

okay jamen der kan jo gå mange timer inden den kommer til at gå itu den slimprop,min den gik ved halv tre tiden om eftermidden for snart tre år siden og mit fostervand gik kl halv 6 og min søn var ude kl 20.23.

men fødslen nærmer sig,så håper det bedste for jer at det ikke blir en lang nat/dag for jer....

Anmeld

29. april 2010

eliasogmor

MariaJ skriver:

Tak for svaret . Der er ikke så meget liv herinde nu om natten. Der er tre minutter mellem veerne, og de har været regelmæssige i et par timer nu. Vi har haft ringet til fødegangen, der mente vi skulle vente med at komme til de varede ca et minut (varer 30-45 sek nu) og gjorde mere ondt . Slimproppen er mærkeligt nok ikke gået, men jeg har læst at den hos nogen først går under fødslen.

Maria

hvordan går det???

Anmeld

29. april 2010

XXSS

MariaJ skriver:

Maria

Det vigtigste er vandet der skal gå - ikke slimproppen. Min prop røg først, og det havde overhovedet ingen betydning

Rigtig god fødsel når den kommer lige om hjørnet

Anmeld

29. april 2010

LilleMor10

Mange gange held og lykke !!!

Knus 

Anmeld

29. april 2010

MariaJ

Godmorgen piger og tak for jeres beskederJeg var lige ved at tro at jeg skulle annoncere falsk alarm, for det er faktisk lykkedes mig mere eller mindre at sove fra det i flere timer. Men er lige stået op og veerne kommer fortsat. De er stadig ikke så kraftige, men til gengæld er jeg lige begyndt at bløde lidt, så måske den berømte slimprop alligevel dukker op. Tror i hvert fald lige jeg aflyser en frokostaftale jeg ellers havde i dag .

Maria

Anmeld

29. april 2010

Soap

Hvor spændende 

Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel og glæder mig til at skrive tillykke 

Anmeld

29. april 2010

oo

uhuhuhuhuuuuuu! spændende!!! jeg håber det hele går nemt og NÆSTEN smertefrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.