Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøøøjjj hvor spændende Jeg troede selv vi var lidt i gang i aftes og travede Århus tynd kl 22.30 om aftenen for at sætte skub i sagerne, men det gik helt i sig selv da vi kom hjem, så jeg er bare glad hvis en eller anden popper en baby i dag
Held og lykke!!!
Rosa 40+4
Ja for filans det er spændende Det lyder da klart som om der sker noget indenfor et par dage...
Mine veer sparkede først rigtig mig om kuld, da jeg vandet gik
Håber snart på at du får født. - Puster ve-støv i din retning (og til Rosa også!!)
nej hvor spændende...rigtigt god vind...glæder mig til at læse fb og se billeder af jeres lille vidunder
nøj, det er ski da spændende ønsker dig held og lykke med den meget nært foreståendne fødsel.. glæder mig til at høre mere
knus Lotte
Rigtig meget pøj pøj... Der er en stor stor oplevelse lige om hjørnet...
Kh Trine
MariaJ skriver: Vi sidder oppe og tager tid på veer lige nu . Mærkeligt at sidde og vente på at det skal komme til at gøre ordentligt ondt. Maria 41+2
Vi sidder oppe og tager tid på veer lige nu . Mærkeligt at sidde og vente på at det skal komme til at gøre ordentligt ondt.
Maria 41+2
Ønsker dig stort held og lykke.
Vil også bare nævne at det er ikke sikkert det kommer til at gøre rigtig rigtig ondt. Jeg kunne også sagtens sove mens jeg havde veer begge gange.
quity skriver: Ønsker dig stort held og lykke. Vil også bare nævne at det er ikke sikkert det kommer til at gøre rigtig rigtig ondt. Jeg kunne også sagtens sove mens jeg havde veer begge gange.
Tak for alle jeres søde hilsener. Hvor er det hyggeligt at have selskab mens vi venter . Vi er i gang med at tage tid igen nu. Det virker som om de er kraftigere, men med lidt længere mellemrum her i dag. Glæææder mig til at se vores lille bebs. Gik næsten helt i opløsning i går aftes, da det gik op for mig at det nok var fødslen der var i gang. Var efterhånden begyndt at opfatte den som et helt hypotetisk fænomen.
Rosa skriver: Nøøøjjj hvor spændende Jeg troede selv vi var lidt i gang i aftes og travede Århus tynd kl 22.30 om aftenen for at sætte skub i sagerne, men det gik helt i sig selv da vi kom hjem, så jeg er bare glad hvis en eller anden popper en baby i dag Held og lykke!!! Rosa 40+4
Uh, masser af vestøv til dig --------------------------------
Håber virkelig også snart der sker noget i Århus . Du kan jo stadig nå det i dag.
Maria
****************** ve-støv********************
Jeg puster ve-støv afsted i din retning! Det må vist også være din tur nu
Held og lykke, og god arbejdslyst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128