Så sker der måske endelig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

MariaJ

quity skriver:

Ønsker dig stort held og lykke.

Vil også bare nævne at det er ikke sikkert det kommer til at gøre rigtig rigtig ondt. Jeg kunne også sagtens sove mens jeg havde veer begge gange.

Jeg kom lige til at citere dig i det forkerte indlæg .

Interessant at høre at du også kunne sove gennem veerne. Jeg syntes nemlig det virkede lidt mærkeligt og var bange for at det betød, at det var gået helt i stå igen. Heldigvis er det stadig i fuld gang.

Gjorde det meget ondt da du tog til fødegangen? Da vi snakkede med fødegangen i nat lød det som om vi ikke skulle komme før det gør superondt. Der er jeg slet ikke endnu, men veerne er fortsat stort set regelmæssige på 3-4-5 minutter imellem og varer ca et minut.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

LotteN

uha spændendne.... er der sket noget så???

Anmeld

29. april 2010

MariaJ

LotteN skriver:

uha spændendne.... er der sket noget så???

Nej, ikke endnu. Veerne er stadig i gang, men da vi ringede til fødegangen i nat fik vi at vide, at vi ikke skulle komme før veerne varede mindst et minut og gjorde meget mere ondt. De varer lidt over et minut nu, men gør ikke voldsomt ondt, så jeg tror vi venter lidt endnu.

Anmeld

29. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det lyder spændende Held og lykke/ god fornøjelse

Anmeld

29. april 2010

LotteN

MariaJ skriver:

Nej, ikke endnu. Veerne er stadig i gang, men da vi ringede til fødegangen i nat fik vi at vide, at vi ikke skulle komme før veerne varede mindst et minut og gjorde meget mere ondt. De varer lidt over et minut nu, men gør ikke voldsomt ondt, så jeg tror vi venter lidt endnu.

uha, spændende... pøj pøj med det. håber du liger på sygehuset og har født når jeg vender hjem fra skole kl 15

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaJ skriver:

Jeg kom lige til at citere dig i det forkerte indlæg .

Interessant at høre at du også kunne sove gennem veerne. Jeg syntes nemlig det virkede lidt mærkeligt og var bange for at det betød, at det var gået helt i stå igen. Heldigvis er det stadig i fuld gang.

Gjorde det meget ondt da du tog til fødegangen? Da vi snakkede med fødegangen i nat lød det som om vi ikke skulle komme før det gør superondt. Der er jeg slet ikke endnu, men veerne er fortsat stort set regelmæssige på 3-4-5 minutter imellem og varer ca et minut.

Maria

afsted med dig, hvis du ikke vil ende med hjemmefødsel

Det er slet ikke alle der mærker smerten på samme måde - eller på samme tidspunkt! ring til fg og fortæl dem om veerne! Er sikker på de gerne vil se dig, uanset smerten

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

29. april 2010

MariaJ

Tak skal du have. Vi har faktisk lige snakket med fødegangen igen, og i følge jordmoren skal vi bare komme, når det føles som om det er tid. Jeg har lige sagt til manden at vi prøver at vente en time. Jeg ville være så ked af at tage derned bare for at blive sendt hjem igen, og vi bor heldigvis tæt på, så satser på vi når det, selv hvis vi kommer lidt sent afsted.

Anmeld

29. april 2010

MariaJ

Caroline86 skriver:

afsted med dig, hvis du ikke vil ende med hjemmefødsel

Det er slet ikke alle der mærker smerten på samme måde - eller på samme tidspunkt! ring til fg og fortæl dem om veerne! Er sikker på de gerne vil se dig, uanset smerten

Rigtig god fornøjelse

Ville have citeret dig i mit svar nedenfor, men er åbentbart lidt diffus i hovedet lige nu.

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaJ skriver:

Tak skal du have. Vi har faktisk lige snakket med fødegangen igen, og i følge jordmoren skal vi bare komme, når det føles som om det er tid. Jeg har lige sagt til manden at vi prøver at vente en time. Jeg ville være så ked af at tage derned bare for at blive sendt hjem igen, og vi bor heldigvis tæt på, så satser på vi når det, selv hvis vi kommer lidt sent afsted.

lyder fornuftigt

Og se da lige det smukke vejr til en smuk babys ankomst

Anmeld

29. april 2010

Nanna1985

Pøj Pøj med fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.