Tøj på bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. april 2010

JustAnotherName

Hooold da op, hvor har du mange FEDE stoffer til drenge.

Lige nu er pengene der ikke til det. Men på et eller andet tidspunkt, så er jeg nødt til at have sådan et par bukser her

Jeg er vild med dem som de er hér på fotoet.
Men hvis der med tiden kommer endnu større udvalg i pigestoffer også, så vil jeg gerne "tjekke det ud", inden jeg beslutter mig endeligt og bestiller.

JEG ER HELT VILD MED DIT TØJ, PERNILLE. DU ER PISSE DYGTIG! 

....... Og så opdagede jeg først dit galleri nu. Hvor er du sød at kommentere mine piger så pænt. Så blev de lige "Daub Deluxe" modeller     Sejt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

ville et par i  - Lyseblå mælkedrengestriber - ikke blive fede som baggy pants?

og så lige et par med de blå æbler...

Jo, det tror jeg... du kan bestille på daub.deluxe@gmail.com hvis du bestemmer dig for at det skal være det

Anmeld

25. april 2010

Skouboe

Moma skriver:

Hvor er det da bare rigtigt fint, der du har på din hjemmeside - sikke nogle søde buksedragter og sættet med tunikaen. Kan du sy noget i str. 122-128? Har en meget høj pige på 5½ år?

Kunne også bruge noget drengetøj i str. 80 til en dreng på 8 mdr., som er lidt lang og lidt af en tyksak. Synes dit stof med det sjove print er rigtigt fine (aber/elefanter/ugler/pingviner og æblerne m.m.)

Jeg kan klare begge dele... Hvad tænker du på til datteren? Sæt, bukser, kjoler?

Buksedragten har jeg mønster på i både 122 og 128, og ellers har jeg masser af mønstre på stort hvad som helst i hendes størrelse.

Jeg er netop i gang med noget forskelligt drengetøj, og jeg kan sagtens sy noget til knægten... der kommer noget drengetøj i den størrelse her snart (forhåbentligt i denne uge) - jeg har lige nogle bestillinger, jeg skal have syet først.

Du kan melde dig til mit nyhedsbrev ved at sende en mail til daub.deluxe@gmail.com, så får du en mail når hjemmesiden bliver opdateret med nyt tøj.

Anmeld

25. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hooold da op, hvor har du mange FEDE stoffer til drenge.

Lige nu er pengene der ikke til det. Men på et eller andet tidspunkt, så er jeg nødt til at have sådan et par bukser her

Jeg er vild med dem som de er hér på fotoet.
Men hvis der med tiden kommer endnu større udvalg i pigestoffer også, så vil jeg gerne "tjekke det ud", inden jeg beslutter mig endeligt og bestiller.

JEG ER HELT VILD MED DIT TØJ, PERNILLE. DU ER PISSE DYGTIG! 

....... Og så opdagede jeg først dit galleri nu. Hvor er du sød at kommentere mine piger så pænt. Så blev de lige "Daub Deluxe" modeller     Sejt!

Jamen søde dog... jeg har MANGE flere stoffer til piger end til drenge...

Jeg har jo selv 2 af slagsen, så en god del af mine "tøj-tanker" drejer sig om pigetøj og pigestof...

Det forklarer så også hvorfor manden har forbudt mig at købe mere, indtil jeg har fået brugt noget af det jeg har... han ved så ikke at jeg lige kom til at købe 4 rapporter af noget helt specielt stof på e-bay den anden dag.. schyyyy.... der kommer nok nogle kjoler i det snart...

Og tak for rosen... og så er det iøvrigt væsentligt sværere IKKE at skrive noget pænt om dine fantastiske tøser

Jeg bør måske lave en "stoffer sektion" på hjemmesiden, så folk kan se hvad jeg har...

Anmeld

26. april 2010

Moma

Skouboe skriver:

Jeg kan klare begge dele... Hvad tænker du på til datteren? Sæt, bukser, kjoler?

Buksedragten har jeg mønster på i både 122 og 128, og ellers har jeg masser af mønstre på stort hvad som helst i hendes størrelse.

Jeg er netop i gang med noget forskelligt drengetøj, og jeg kan sagtens sy noget til knægten... der kommer noget drengetøj i den størrelse her snart (forhåbentligt i denne uge) - jeg har lige nogle bestillinger, jeg skal have syet først.

Du kan melde dig til mit nyhedsbrev ved at sende en mail til daub.deluxe@gmail.com, så får du en mail når hjemmesiden bliver opdateret med nyt tøj.

Skal jeg bare sende en bestilling igennem på din hjemmeside? Er helt vild med den røde buksedragt med de hvide elefanter, den er bare så fin. Er kun i tvivl om det skal være en str. 122 eller 128 for jeg har en meget høj 5-årig pige. Men hun bruger str. 122 nu.

Vil også gerne bestille de lyserøde bukser med Gaia Ko printet. Drengetøjet venter jeg lige med til jeg ser dine modeller for jeg er ikke så god til selv at få idéer. 

Anmeld

26. april 2010

Skouboe

Moma skriver:

Skal jeg bare sende en bestilling igennem på din hjemmeside? Er helt vild med den røde buksedragt med de hvide elefanter, den er bare så fin. Er kun i tvivl om det skal være en str. 122 eller 128 for jeg har en meget høj 5-årig pige. Men hun bruger str. 122 nu.

Vil også gerne bestille de lyserøde bukser med Gaia Ko printet. Drengetøjet venter jeg lige med til jeg ser dine modeller for jeg er ikke så god til selv at få idéer. 

Du bestiller bare gennem hjemmesiden - som er via mail til daub.deluxe@gmail.com, så tager vi den derfra

Der er elastik i foden på bukserne, så jeg ville nok vælge en 128 - Hvis hun ikke allerede kan passe den, vokser hun ind i dem snart... det er jo en poset model

Anmeld

26. april 2010

Skouboe

OP 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.