Tøj på bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. april 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Jeg ved godt der er problemer med Firefox, men jeg ved ikke helt hvornår det bliver rettet... prøv at bruge en anden browser fx IE..

Jeg personligt er skiftet fra Firefox til Chrome..

Forstår ikke selv at skifte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Mussen2

Skouboe skriver:

aahh... ligner det at der står noget gnidder, eller står der slet ingen ting?

Det er bare ligesom at "vinduer" jeg kigger igennem ikke er stort nok. SÅ jeg kan kun se toppen af den sidste linie - gav det mening?

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

Muttien skriver:

Det er bare ligesom at "vinduer" jeg kigger igennem ikke er stort nok. SÅ jeg kan kun se toppen af den sidste linie - gav det mening?

Ja - jeg giver min lokale nørd besked...

Kan du scrolle ned og få det sidste med?

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

suanne85 skriver:

Forstår ikke selv at skifte

Bruger du windows?

Anmeld

24. april 2010

Mussen2

Skouboe skriver:

Bruger du windows?

NOPE -kan ikke scrolle ned, men hvis jeg er den eneste, må det jo næsten være mikg elle rmin computer den er gal med

Anmeld

24. april 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Bruger du windows?

Nej linux men skal have det skiftet igen

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

suanne85 skriver:

Nej linux men skal have det skiftet igen

Der kan jeg så desværre ikke hjælpe dig - det burde være simpelt påstår google.

http://www.google.com/chrome

Anmeld

24. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Også lagt dette i din gæste bog:

Endelig... Du laver nogle seje ting, og er vilde med dine drenged bukser med æbleprint..

Men hvor lange er benene i en str 86 og tajlen? Har en lang slank dreng og vi har altid være afhængige af enten snore eller det der knap og ellastik system...

Alt der har baggy stil er et hit herhjemme og vi en bunke fra minymo, men et par fra din butik - ville også være et hit....

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

Også lagt dette i din gæste bog:

Endelig... Du laver nogle seje ting, og er vilde med dine drenged bukser med æbleprint..

Men hvor lange er benene i en str 86 og tajlen? Har en lang slank dreng og vi har altid være afhængige af enten snore eller det der knap og ellastik system...

Alt der har baggy stil er et hit herhjemme og vi en bunke fra minymo, men et par fra din butik - ville også være et hit....

Tak for rosen - det er dejligt når folk kan lide det man laver..

Skridtlængden i str 86 er 33,5 cm og elastikken i taljen er 45 cm, men her vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på fordelen ved at få tøj syet på bestilling

Du kan få præcist den længde og det taljemål der passer Frederic, så snore og andre indspændingsmuligheder er ikke nødvendige Jeg modificerer bare mønstret...

Anmeld

24. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Skouboe skriver:

Tak for rosen - det er dejligt når folk kan lide det man laver..

Skridtlængden i str 86 er 33,5 cm og elastikken i taljen er 45 cm, men her vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på fordelen ved at få tøj syet på bestilling

Du kan få præcist den længde og det taljemål der passer Frederic, så snore og andre indspændingsmuligheder er ikke nødvendige Jeg modificerer bare mønstret...

wee

Har lige hevet et par våde baggy cowboy bukser (hummel) ud af vaskemaskinen i str 92 og målt dem med en snor rundt i taljen og ud på en linieal - de er spændt det ind de kan...

Den siger 36 - 37 i taljen og skridt længde 37...

Han er 87 cm og på gode dage med tis i ble og medvind snige sig op på 10 kg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.