Tøj på bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.325 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Skouboe

Til jer der spurgte hvornår jeg begyndte at sy tøj på bestilling - butikken er åben nu..

www.daub-deluxe.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

novalfrida

Det var da godt nok kært!

Hvilke størrelser laver du og hvad prisklasse er vi i?

Anmeld

23. april 2010

novalfrida

Beklager jeg scrollede ikke langt nok ned på siden

Anmeld

23. april 2010

grinbidderen

Skouboe skriver:

Til jer der spurgte hvornår jeg begyndte at sy tøj på bestilling - butikken er åben nu..

www.daub-deluxe.dk

øvøv har lige været inde og kigge og det jeg syntes min dreng godt kunne bruge er kun højst til str.92 og han bruger 98-104 i tøj..

ellers flot tøj du har fået lavet

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

grinbidderen skriver:

øvøv har lige været inde og kigge og det jeg syntes min dreng godt kunne bruge er kun højst til str.92 og han bruger 98-104 i tøj..

ellers flot tøj du har fået lavet

Mange tak - og vi kan sagtens finde ud af noget i hans størrelse... noget specielt du har kig på? Eller tænker på?

Jeg ved godt at der ikke er ret meget drengetøj lige pt - jeg har som sagt 2 piger, så det falder mig mest naturligt, men jeg øver mig...

Jeg vil meget gerne høre fra en mor til en dreng hvad der er hittet...

Anmeld

23. april 2010

grinbidderen

Skouboe skriver:

Mange tak - og vi kan sagtens finde ud af noget i hans størrelse... noget specielt du har kig på? Eller tænker på?

Jeg ved godt at der ikke er ret meget drengetøj lige pt - jeg har som sagt 2 piger, så det falder mig mest naturligt, men jeg øver mig...

Jeg vil meget gerne høre fra en mor til en dreng hvad der er hittet...

jamen de der lidt lige som jogging bukser kunne vi nok godt bruge og de grønne bukser celina har på ville de ik kunne bruges til både piger og drenge?

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

grinbidderen skriver:

jamen de der lidt lige som jogging bukser kunne vi nok godt bruge og de grønne bukser celina har på ville de ik kunne bruges til både piger og drenge?

Det kan de helt sikkert - modellen er lidt slank, men det er sjældent et problem ved lidt større børn.

De kan jo syes meget forskelligt stof - jeg har alt fra denim over en del forskellige farver babyfløjl til forskellige varianter af mælkedrengestriber... 

Min plan her i weekenden - bortset fra at sy et par bestillinger er at sy noget drengetøj og arbejde på nogle "kravle-venlige" kjoler. Jeg vil helt klart have noget stor-dreng tøj i baghovedet...

Hvis du gerne vil have besked når der kommer noget nyt op på hjemmesiden, kan du smide mig en mail på daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet.

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Ej, hvor er det lækkert tøj. Flot butik. Det kan sagtens være jeg melder mig som kunde, når vi er sikre på om det er en dreng eller pige, der gemmer sig i maven.

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

MariaJ skriver:

Ej, hvor er det lækkert tøj. Flot butik. Det kan sagtens være jeg melder mig som kunde, når vi er sikre på om det er en dreng eller pige, der gemmer sig i maven.

Mange tak - og du skal være hjertelig velkommen.

Anmeld

24. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når jeg klikker ind på bestilling eller på noget i menuen til venstre så siger den URL not found? Jeg kan ikke se noget af tøjet...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.