Dem: mødes i århus..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

SHERO

MorTilGustav skriver:

Er alle stadig friske?  Er det fint med kl 12 foran banegården..?

Jep... :-) Passer fint her.. Men er vi blevet enige om stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

N&J

Uhh håber altså jeg kan komme, nu ser jeg lige hvordan det går med næste eksamen.. 

Anmeld

6. juni 2010

MorTilGustav

Tullen85 skriver:

Jep... :-) Passer fint her.. Men er vi blevet enige om stedet?

Iiiih, havde tænkt at vi kunne tage enten Cafe Slabberads eller Sofies Forældre (kender ingen steder downtown Århus, men Rosa skrev om disse her i tråden), men Slabberads' hjemmeside er lukket (betyder det mon at caféen også er lukket..?) og nu kan jeg se på Sofies Forældres side at de har lukket lige præcis d 12. så jeg ved ikke lige hvad vi skal gøre
Nogen der kender andre steder der har plads til en masse bebser?

Anmeld

6. juni 2010

Aoife

Hvad med at ringe til slabberas?

Anmeld

7. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Vi er SÅ klar. har glædet os længe Og tidspunket helt fint
Håber at caféen stadig har åben selvom hjemmesiden er gået ned...

Anmeld

10. juni 2010

Ayasmor

jeg bliver desværre nødt til at melde afbud lige her på falderebet.. Der er lige en masse stress med flytning og eksaminer lige pt. så jeg kan ikke lige overskue det desværre.. Håber dog i får en super dag..

Anmeld

11. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Kommer Jane (N&J) ??

Tænkte på om vi skal ha udvekslet nogle numre, eller vi bare går i håb om at vi sagtens kan finde hinanden på Århus banegård??

Tænkte også på- Nu kommer vi med tog, og så slog det mig om der egentlig ikke er trapper man skal op og ned af, for at komme af og på toget fra paronen af? Er ikke just vild med at skal køre med elevator sådan et sted Nogen der ka' komme med et hurtigt svar??

Anmeld

11. juni 2010

SHERO

LouiseVous skriver:

Kommer Jane (N&J) ??

Tænkte på om vi skal ha udvekslet nogle numre, eller vi bare går i håb om at vi sagtens kan finde hinanden på Århus banegård??

Tænkte også på- Nu kommer vi med tog, og så slog det mig om der egentlig ikke er trapper man skal op og ned af, for at komme af og på toget fra paronen af? Er ikke just vild med at skal køre med elevator sådan et sted Nogen der ka' komme med et hurtigt svar??

Tror bare vi satser på vi kan finde hinanden... :-D

Jo der er både rulletrapper og alm. trapper, og så selvf. elevator...

Anmeld

12. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Slabberads er ikke lukket, kan jeg lige hilse og sige

Anmeld

12. juni 2010

N&J

Hej Piger, vi kommer desværre ikke da Nikita er blevet mere syg, så vil ikke udsætte hede for den lange togtur eller jer for smittefare, håber I får en hyggelig dag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.