Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, nu er det jo endnu ikke blevet til noget og synes lige jeg vil tage det op igen: Skal vi ikke arrangere et lille møde engang inden længe? Kunne være super hyggeligt at se jer!Hvem er friske? Og hvornår ville det passe jer?Kom frisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
godt initiativ.. Jeg er ihvertfald frisk.. hos mig passer det bedst i weekenderne, eller om fredagen
Kom nuuuu, damer!
MorTilGustav skriver: Ja, nu er det jo endnu ikke blevet til noget og synes lige jeg vil tage det op igen: Skal vi ikke arrangere et lille møde engang inden længe? Kunne være super hyggeligt at se jer!Hvem er friske? Og hvornår ville det passe jer?Kom frisk!
Ja det skulle i gøre - vi har gjort det i København og det er SÅ hyggeligt
Joooh meget gerne... :-) Jeg er i hvert fald med når det er... :-)
Vi vil også gerne med selvom der er lidt vej, men afhængig af hvordan det passer ind i min eksamesplan..
Super. Nogen der ved hvor i Århus man kan være så mange damer med bebser? Vi kommer jo nok til at fylde en del
Jeg er også frisk, det lyder til at kunne være hyggeligt. Jeg kender desværre ingen steder i Århus.
Spurgte min veninde, og hun sagde salling bistro har masser af plads.. Men har ikke lige været der, så er ikke sikker... :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128