Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaahhh.. lige noget for os..
Ja du og Aya har jo været på Cafe Slabberads - det var der vi var med Diana og Lucas sidst vi sås
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Ja du og Aya har jo været på Cafe Slabberads - det var der vi var med Diana og Lucas sidst vi sås
det var bare et rigtig hyggeligt sted
Ayasmor skriver: det var bare et rigtig hyggeligt sted
Den som hedder Hos Sofies Forældre er lidt "finere" mht møblementet (de er jo dejligt trashy på Slabberads) men priserne er lidt bedre. Til gengæld er der ikke legetøj til rådighed.
Rosa skriver: Den som hedder Hos Sofies Forældre er lidt "finere" mht møblementet (de er jo dejligt trashy på Slabberads) men priserne er lidt bedre. Til gengæld er der ikke legetøj til rådighed.
synes ellers det var så rart at det var lidt slidte møbler, netop af hensyn til ungerne.. så betød det ligesom ikke så meget hvis der røg lidt juice eller en lign i sofaen..
Lør 29/5:Line & EliasSøn 30/5: Cecilia & Gustav, Line & Elias
Lør 5/6:Søn 6/6: Line & Elias,
Lør 12/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias,Søn 13/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias,
Lør 12/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias, Lene & OliverSøn 13/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias,
Jeg er nødt til at skrive i parentes, da det afhænger af hvor langt jeg er i min eksameslæsning, men den eneste weekend jeg kan er: den 12-13 juni
Lør 12/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias, Lene & Oliver, (Jane & Nikita)Søn 13/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias, (Jane & Nikita)
Lør 12/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias, Lene & Oliver, (Jane & Nikita), Sara & Aya
Søn 13/6: Cecilia & Gustav, Line & Elias, (Jane & Nikita), Sara & Aya
Det lader til, at det er LØRDAG DEN 12. JUNI flest kan, så jeg synes, vi skal lægge os fast på denne dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128