Dem: mødes i århus..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

MorTilGustav

Hey! Jeg gled desværre i går aftes henne ved en veninde så har super ondt i halebenet i dag og må hellere blive hjemme  Øv! Pisse dårlig timing! Det gør bare rigtig ondt og kan ikke overskue at skulle downtown nuher, sorry!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

N&J

MorTilGustav skriver:

Hey! Jeg gled desværre i går aftes henne ved en veninde så har super ondt i halebenet i dag og må hellere blive hjemme  Øv! Pisse dårlig timing! Det gør bare rigtig ondt og kan ikke overskue at skulle downtown nuher, sorry!!!

vi er da et sørgeligt bundt.. hehe

Håber du får det bedre..

Anmeld

12. juni 2010

SHERO

Var der egentlig nogen der mødte op? Jeg kunne nemlig ikke finde nogen derinde klokken 12  Ventede godt nok kun til 12.10, for frøs for meget...  

Anmeld

12. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tullen85 skriver:

Var der egentlig nogen der mødte op? Jeg kunne nemlig ikke finde nogen derinde klokken 12  Ventede godt nok kun til 12.10, for frøs for meget...  

Jeg kom ikke :s Rigtig dårlig samvittighed. Var kørt ind til toget, men da jeg fik at vide at det muligvis var blevet aflyst og vi kun blev to ud af alle os der startede med at skrive os på, ville jeg ikke tage hele vejen til århus:s Understreger jeg på ingen måde giver nogen skylden for mit fravær

Anmeld

12. juni 2010

SHERO

LouiseVous skriver:

Jeg kom ikke :s Rigtig dårlig samvittighed. Var kørt ind til toget, men da jeg fik at vide at det muligvis var blevet aflyst og vi kun blev to ud af alle os der startede med at skrive os på, ville jeg ikke tage hele vejen til århus:s Understreger jeg på ingen måde giver nogen skylden for mit fravær

Hehe det er helt i orden, skulle alligevel lige ind og købe en gave til min veninde til i aften... Tænkte bare jeg hellere lige måtte gå ned og kigge... for synes det ville være synd for dig hvis du kom hele vejen til århus og der så ikke stod nogen...

Anmeld

12. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tullen85 skriver:

Hehe det er helt i orden, skulle alligevel lige ind og købe en gave til min veninde til i aften... Tænkte bare jeg hellere lige måtte gå ned og kigge... for synes det ville være synd for dig hvis du kom hele vejen til århus og der så ikke stod nogen...

Vil dælme også ha været lidt træt af det hvis jeg havde fået købt mig en billet. fandt dog ud af jeg kunne have besøgt én hvis vi var kommet afsted. Men alt blev aflyst i dag så jeg nyder LeMans i fjerneren. hehe...
Men vi skal klart ha fundet en anden dag så vi ka ses ALLE sammen

Anmeld

12. juni 2010

MorTilGustav

Er suuuper træt af at det gik i vasken! Er bare øm i hele kroppen så havde vist godt af at holde mig i ro herhjemme. Vi må lige aftale noget igen snart! Og så kan vi jo håbe på at vejret til den tid er blevet en smule mere sommer-agtigt!

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MorTilGustav skriver:

Er suuuper træt af at det gik i vasken! Er bare øm i hele kroppen så havde vist godt af at holde mig i ro herhjemme. Vi må lige aftale noget igen snart! Og så kan vi jo håbe på at vejret til den tid er blevet en smule mere sommer-agtigt!

Det var bare så super ægerligt at det måtte blive aflyst. Men herfra er vi super klar til en ny dato:-)
Men du skal have rigtig god bedring med skrovet Det var sq da også uheldigt...
Knus

Anmeld

19. august 2010

SHERO

Er der stadig nogen der er friske på at mødes?? :-)

Anmeld

24. august 2010

Lene-Oliver

Tullen85 skriver:

Er der stadig nogen der er friske på at mødes?? :-)

Jeg er stadig friske på at mødes, dog går der lige et par uger før jeg kan, da jeg lige pt. hopper rundt på krykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.