hmmmm, tynen jeg vil da gerne lige henlede din opmærksom hed på den dag jeg var i fårup...is, nuggets, vafler, slush ice, juice, og pølsebrød med nutella i (som veninden havde medbragt til hendes datter) ja alt hvad et sommerland kan indholde røg i halsen på min datter...tror du jeg har dåelig samvittighed? :$
snydt grønært, niks, det har jeg altså ikke...for som ivf skrev...(mener det var hende) så må man tage hvad man kan få!
så jeg er ikke nogen helgen...her æder tif rosiner, og frugtstænger, selv om det er noget så usundt...is, kager, koldskål, alt sammen noget med sukker i...
hun får dog ikke slik, men det er der i grunden ingen af os herhjemme der gør...vi gider det sørme ikke.
så jeg har en holdning...jeg mener man skal passe på med at give dem det skidt, men kan slet ikke finde ud af at overholde det!
og ps/tif skal til tandlægen den 11/6...og så er jeg ret sikker på jeg skal i gang med den store forklaring om hvor sunde vi er herhjemme...og det er jo løgn, men jeg gider sgu ikke høre på alle deres moralprædikener...for jeg ved det jo kun alt for godt!
Anmeld