hi hi - ja, her må jeg også spise usunde ting i smug nu, for Iza kommer farende hver gang hun ser, jeg spiser noget - smider sutten og siger: uhmmm uhmmm. I dag fandt hun noget ispapir på gulvet, som jeg havde tabt i går aftes og igen siger hun: uhmmm uhmmm, mens hun grundigt studerer papiret :P
Jeg troede faktisk, jeg ville være ret sippet med det mad, men må indrømme, at jeg har ændret holdning. Nu har jeg også en pige, der er lige så glad for broccoli som for småkager, så hun spiser, hvad der bliver serveret. Derfor tør jeg godt lade hende smage på alt, for jeg ved, hun spiser sundt og godt også. Så hun spiser som vi spiser med lidt sødt ind i mellem. Dog har jeg lidt røde ører, for hun smagte chokolade for nogle dage siden, hvilket gav hende et udbrud af nældefeber :$ ...eller jeg tror det må være chokoladen, for ved ikke hvad det ellers kunne være. Så hun får altså nældefeber af nogle bestemte ting der iblandt chokolade...men så ved jeg det....men øv, hvor får en dårlig samvittighed :$
Anmeld