Slik og søde sager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

Tynen

Og her menes der til ungerne, hvis Bacon skulle blive i tvivl! ;)

Må de smage alt hvad I spiser, eller er det kun sunde ting der ryger indenbords?

Synes det kunne være sjovt at høre hvor forskelligt det er.

Slik vil jeg ikke have hun får endnu, men is, kager og småkager har hun både smagt og fået.
Træls at man allerede nu skal gå i skabet i smug - Nu ikke bare overfor Stig, men også for hende :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

ka li ja

haha ja jeg æder det også først når de er kommet i seng!!
vi har slik dag fredag. og der er det altså kun xander der får. aj han har vidst prøvet vingummi 2 gange og det gad han ikke..
men han får i det hele taget meget sjældent usunde ting. det skal hurtigt nok komme:D

Anmeld

5. juni 2008

Tikki

hi hi - ja, her må jeg også spise usunde ting i smug nu, for Iza kommer farende hver gang hun ser, jeg spiser noget - smider sutten og siger: uhmmm uhmmm. I dag fandt hun noget ispapir på gulvet, som jeg havde tabt i går aftes og igen siger hun: uhmmm uhmmm, mens hun grundigt studerer papiret :P

Jeg troede faktisk, jeg ville være ret sippet med det mad, men må indrømme, at jeg har ændret holdning. Nu har jeg også en pige, der er lige så glad for broccoli som for småkager, så hun spiser, hvad der bliver serveret. Derfor tør jeg godt lade hende smage på alt, for jeg ved, hun spiser sundt og godt også. Så hun spiser som vi spiser med lidt sødt ind i mellem. Dog har jeg lidt røde ører, for hun smagte chokolade for nogle dage siden, hvilket gav hende et udbrud af nældefeber :$ ...eller jeg tror det må være chokoladen, for ved ikke hvad det ellers kunne være. Så hun får altså nældefeber af nogle bestemte ting der iblandt chokolade...men så ved jeg det....men øv, hvor får en dårlig samvittighed :$

Anmeld

5. juni 2008

ivfmarie

Slik - som i Haribo mm, får han ikke, og Freja kun sjældent. Hun har først her i løbet af det sidste halve år fundet ud af at det er fedt, og så har hun jo sparet det sukker så længe - jeg håber lidt at vi kan "vente" ligeså længe med Malte - men det er ikke fordi der er "forbudt" - der er bare heller ikke nogen grund til at fodre dem med det. Freja har tit været mere glad for en lille skål med havrefras, end en skål slik.
Havrefras(rugfras) kan i øvrigt anbefales til de små - det har en børnevenlig håndstørrelse, og klapper sammen og bliver blød når de kommer i munden. Og faktisk spiser hun hverken is eller kage (?)

Bla bla bla... det er vist ved at være sengetid

Anmeld

5. juni 2008

Plysbjørnen

Tja jeg må ærligt tilstå at jeg under inden omstændighedder er sippet på det punkt... Så ja Laura får også slik, men det er nu mest mandens skumfiduser der hitter... Men okay, går ikke så meget op i om det er sund kost eller ej, hun får det samme som mig, men det er da just heller ikke junkfood vi får, men nej der er ikke grøntsager på bordet hver dag...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+2

Anmeld

5. juni 2008

Astrid P

Nix, ingen slik til Smillen. Hun har smagt et par skefulde af min is en dag vi var inde og få ParadIs, og det syntes hun var meeeeeget lækkert. Og så har hun også smagt frugtsalat og kage ind imellem, men det er meget sjældent. Primært fordi vi også selv undgår de søde sager, da vi begge trænger til at tabe os.

Anmeld

5. juni 2008

Mie A

Her har Simon prøvet at få kager, kiks og is... han elsker det :o) Han bliver tosset når Ea får noget, som han ikke gør. Man kan ikke længere bare give ham en riskiks son førhen :o(

Anmeld

5. juni 2008

Muffinmus

Nope...han får ingenting. Men har vindruer stående på bordet og kommer han, ja så får han da en vindrue i stedet for:)

Anmeld

5. juni 2008

Astrid P

Mie Albrecht skriver:

Her har Simon prøvet at få kager, kiks og is... han elsker det :o) Han bliver tosset når Ea får noget, som han ikke gør. Man kan ikke længere bare give ham en riskiks son førhen :o(

Ahhh, riskiks... Smilla ÆÆÆÆLSKER dem! Hun bliver helt vild i øjnene når hun ser pakken.8(

Anmeld

5. juni 2008

Piaa

Johanne for lov at smage når vi for is, fik faktisk en hel lille mælkedreng i søndags og hun nøøøøød den:$
Ellers for hun ikke slik, men div. former for kiks ol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.