Til jer der har fået PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Honningblomst

Tulle28 skriver:

Jeg fik PKS 38+0 pga. UK stilling- lidt tidligt synes jeg, jeg ville meget gerne have ventet en uges tid med at få damen ud...

Må jeg spørge hvorfor du gerne ville have ventet?? begge min to yngste rødder kom ud da jeg var præcis lige så langt henne og det synes jeg bestemt var langg tid nok at gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Tulle28

Eva skriver:

Må jeg spørge hvorfor du gerne ville have ventet?? begge min to yngste rødder kom ud da jeg var præcis lige så langt henne og det synes jeg bestemt var langg tid nok at gå..

Jamen jeg var bare ikke rigtig klar til at hun kom ud - har haft en supernem graviditet og har ingen gener haft overhovedet, synes bare det var dejligt at være gravid. Og så synes jeg egentlig heller ikke at jeg var klar helt mentalt, vi var til scanning om onsdagen og regnede med at vi skulle have en dato med hjem som så ville være en uge til halvanden ude i fremtiden, men istedet fik vi en tid 5 dage senere... Men da hun kom ud til os var det jo bare fantastisk

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Tulle28 skriver:

Jamen jeg var bare ikke rigtig klar til at hun kom ud - har haft en supernem graviditet og har ingen gener haft overhovedet, synes bare det var dejligt at være gravid. Og så synes jeg egentlig heller ikke at jeg var klar helt mentalt, vi var til scanning om onsdagen og regnede med at vi skulle have en dato med hjem som så ville være en uge til halvanden ude i fremtiden, men istedet fik vi en tid 5 dage senere... Men da hun kom ud til os var det jo bare fantastisk

Ok..jeg havde min dato ret tidligt, så jeg var helt klar...og ja, så havde jeg en gang gået til 42+2 og det var bestemt IKKE noget jeg ønskede igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.