Til jer der har fået PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal have PKS om 4 1/2 uge - 3 dage før termin Jeg tænker at fødslen jo sagtens kan nå at gå igang af sig selv inden der så det bliver et semi akut kejsernsit (eller hvad det nu hedder) I den forbindelse tænker jeg på hvor mange af jer der fødte ved PKS på den planlagte dato, og hvor mange der gik i fødsel inden den planlagte dato.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.090 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. april 2010

LISBETH:-)

Hej piger,

Hjælp mig med ovenstående spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Hejsa...

Havde i lang tid vist han skulle ud ved pks og han kom ude i 38+2. Han lå nemlig på tværs, gennem hele graviditeten..

Anmeld

22. april 2010

Susan1978

Emils PKS lå 8 dage før Termin og der var ingen tegn på normal fødsel på nogen måde.  så han kom som planlagt

Anmeld

22. april 2010

iris-mor

Vores Siri blev taget 11 dage før tid.

ida

Anmeld

22. april 2010

Majeha

Havde termin 03/12

Var sat til pks 27/11

Fødte selv 8/11

Altså gik jeg i fødsels før det planlagte ks.

Men da det var tidligt, vurderede de ham til ikke at være så stor, og derfor valgte jeg at prøve at føde selv. Men med ks som back-up, hvis det skulle blive nødvendigt. Det blev det heldigvis ikke.

Men havde han ligget forkert, så var det blevet til aks før pks, (hvis man kan sige det sådan )

Anmeld

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline kom til verden ved PKS 12 dage før tid:0)

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura kom til verden ved pks 8 dage før terminen og det var nok meget heldigt at der ikke gik længere, for min krop var så småt på vej i fødsel selv. Hun lå i uk stilling, så jeg kunne ikke føde selv

Anmeld

22. april 2010

LISBETH:-)

Mit er kun 3 dage før. Så kan hører at risikoen for at det går igang inden, er større hos mig end hos mange af jer andre der har fået det lidt før.

Skal til jordmor d. 10.maj og hvis lillesøster ikke har vendt sig inden der, bliver det nok mere end 3 dage før.

Tak for jeres indput

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

38+0 fik jeg ks begge gange...skønt jeg ikke skulle gå længere tid.. gik fire uger længere med den første man da fødte jeg jo også selv..

Anmeld

22. april 2010

<3

Termin d.12/11

Pks d.5/11

Subakut kejsersnit hedder det d.3/11 da fødslen gik i gang, vandet gik og fik veer.

Så fødte 9dage før termin. Tror det er meget forskelligt om fødslen når at g åigang. Men vil sige som hovedregel at hvis du tror det blive før, så gør det det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.