Til jer der har fået PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til Frederic skriver:

Nu må de da lige...

Tror jeg ville være gået i panik hvis han skulle ud 3-4 dage før termin og jeg så gik i fødsel. Også fordi vi vidste han lå på tværs.

det var også derfor jeg virkelig pressede dem og fik dem til at lave det 8 dage før på mig.. vi vidste jo at Laura sad fast med hovedet under mine ribben og jeg ville netop ikke risikere noget!!! Hun havde ligefrem mærker i hovedet efter mine ribben, da hun kom ud - det er heldigvis ved at være rettet ud nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

LISBETH:-)

Caroline86 skriver:

det er ret nyt de vil så tæt på terminen som muligt De har fun det ud af at de kan spare penge på indlæggelser efter fødslen ved at tage dem så tæt på terminen som muligt!

åhhh alt det spare l......!!!

Ved sidste fødsel fødte jeg vaginalt men var indlagt i 8 dage!!!

Kan efterhånden godt blive lidt stram i betrækket over at penge altid står højere end mennesker.

Meeen det er jo med alt min sunde fornuft bedst at lillesøster bliver der inde så længe som muligt! Hendes mor er bare ved at være en lille smule over ventende! Vil jo bare så gerne møde hende

Anmeld

22. april 2010

Moderator

lisbeth2910 skriver:

åhhh alt det spare l......!!!

Ved sidste fødsel fødte jeg vaginalt men var indlagt i 8 dage!!!

Kan efterhånden godt blive lidt stram i betrækket over at penge altid står højere end mennesker.

Meeen det er jo med alt min sunde fornuft bedst at lillesøster bliver der inde så længe som muligt! Hendes mor er bare ved at være en lille smule over ventende! Vil jo bare så gerne møde hende

ja, det er noget svineri at der skal spares sådan!

Synes det er grotesk at man ikke har mere end ét døgn på afdelingen efter ks! Specielt når man er 1. gangs og ikke ANER hvad man skal stille op med den lille guldklump.

Vi var hjemme efter 1½ døgn og hospitalet glemte at meddele sp at jeg havde født, så vi måtte selv ringe efter en uge og sige "øhm.. vi vil egentlig gerne snart have besøg".. De modtog så vores papirer dagen efter - 8 dage efter jeg havde født!!

Og nuj hvor kan jeg godt forstå du er utålmodig! Jeg kan tydeligt huske det... Når man VED de skal ud den vej vil man bare gerne have det overstået hihi

Anmeld

22. april 2010

<3

Caroline86 skriver:

ja, Laura skreg også så snart hun kom ud!

Uk står for underkrop - rumpen ned og hovedet op

Ah her hedder det sædefødsel...

Ja skønt at høre det skrig! Sikken en lettelse

Anmeld

22. april 2010

<3

UK - når barnet ligger med numsen ned af (underkrops stilling)

Sædefødsel, det kender jeg

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Kirle skriver:

Ah her hedder det sædefødsel...

Ja skønt at høre det skrig! Sikken en lettelse

sædefødsel hedder det hvis man føder vaginalt når barnet ligger i uk...

Men der er hovedstilling og underkropsstilling

Anmeld

22. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Caroline86 skriver:

ja, det er noget svineri at der skal spares sådan!

Synes det er grotesk at man ikke har mere end ét døgn på afdelingen efter ks! Specielt når man er 1. gangs og ikke ANER hvad man skal stille op med den lille guldklump.

Vi var hjemme efter 1½ døgn og hospitalet glemte at meddele sp at jeg havde født, så vi måtte selv ringe efter en uge og sige "øhm.. vi vil egentlig gerne snart have besøg".. De modtog så vores papirer dagen efter - 8 dage efter jeg havde født!!

Og nuj hvor kan jeg godt forstå du er utålmodig! Jeg kan tydeligt huske det... Når man VED de skal ud den vej vil man bare gerne have det overstået hihi

vi måtte blive så længe vi ville og da vi var trykke tog vi hjem....

Var på barsel afd i 3 dage og 2 dage på 'hotel' - hvor vi jo kunne ringe efter en sygeplejeske hvis der var noget. Og hun kom selv og spurgte hvordan det gik...

Mente de havde sagt at de hellere ville beholde dem længere, så de bedre var rustet med sådan en lille ny og derved undgik at amningen ville ryge - fødselsdep - i det hele give den lille familie den bedste start på livet...

Anmeld

22. april 2010

<3

Caroline86 skriver:

sædefødsel hedder det hvis man føder vaginalt når barnet ligger i uk...

Men der er hovedstilling og underkropsstilling

Ok har bare aldrig hørt det udtryk før og har da to veninder der netop fik kejsersnit pga sædefødsel/UK men kan da godt der er en forskel

Anmeld

22. april 2010

Moderator

vi måtte blive så længe vi ville og da vi var trykke tog vi hjem....

Var på barsel afd i 3 dage og 2 dage på 'hotel' - hvor vi jo kunne ringe efter en sygeplejeske hvis der var noget. Og hun kom selv og spurgte hvordan det gik...

Mente de havde sagt at de hellere ville beholde dem længere, så de bedre var rustet med sådan en lille ny og derved undgik at amningen ville ryge - fødselsdep - i det hele give den lille familie den bedste start på livet...

ja, jeg er også virkelig stolt over at jeg fik amningen til at køre, for jeg ammer med suttebrik, så jeg burde jo have fået meget mere hjælp på hospitalet til at få det til at køre Godt jeg er stædigheden selv

Anmeld

22. april 2010

Tulle28

Jeg fik PKS 38+0 pga. UK stilling- lidt tidligt synes jeg, jeg ville meget gerne have ventet en uges tid med at få damen ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.