MorpåSjælland skriver:
Hvis de er godkendte tror jeg altså ikke på at de ikke er gode nok. Ja man får mere lækkert design ved at købe mærkevarer men altså... nu er det jo ikke designet eller om den er flot at se på der tæller, i hvert fald ikke hos mig...
Jeg fortryder da noget så grusomt at vi tænkte at vores barn skulle have det bedste og derfor købte vi en odder barnevogn, skrammel siger jeg bare. Den ruster i lange baner og vi gav 8000 for den og den kan ikke en dyt...
Sådan tænker jeg også lidt.. Selvfølgelig skal min søns sikkerhed ikke sættes for billigt eller på spil.... Men hvis tingene er godkendte, så er de vel sikre nok.. Sådan tænker jeg.. Design og udseende er jo lige meget... Men på den anden side, tænker jeg samtidig at der vel er en grund til at de er så billige... Så prøver at finde rundt i denne jungle... Knægten har jo rundet de 9 mdr og 9 kg.. Så der skal en ny stol til, da han er blevet lige lovlige lang til baby-udgaven

Og når først Odder (som vist sku være det bedste af det bedste) kan ruste og være noget bras... så gælder det vel også de dyre mærker inden for autostole, eller.......?!
Anmeld