Autostol fra Harald Nyborg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

grube1984

bondepigen skriver:

Selv har vi i øvrigt en kiddy comfort pro (købt på tilbud i bilka 1500,-), som vi er virkelig glade for.

Her er en lille film om den, hvordan man gør, og hvad der er godt ved den... Så kender du da i hvert fald til den... Det er en stol fra 9-36 kg.

http://www.kiddy.de/gb/company-video

Nogen der ved om WH er et godt mærke?? Jeg kan ikk finde info on det nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Bondepigen

grube1984 skriver:

Nogen der ved om WH er et godt mærke?? Jeg kan ikk finde info on det nemlig...

Den stol kender jeg desværre ikke, og jeg kan heller ikke finde info om den.... så den tror jeg heller ikke, jeg ville købe...

Anmeld

23. april 2010

Lullaby

Hvis de er godkendte tror jeg altså ikke på at de ikke er gode nok. Ja man får mere lækkert design ved at købe mærkevarer men altså... nu er det jo ikke designet eller om den er flot at se på der tæller, i hvert fald ikke hos mig...  

Jeg fortryder da noget så grusomt at vi tænkte at vores barn skulle have det bedste og derfor købte vi en odder barnevogn, skrammel siger jeg bare. Den ruster i lange baner og vi gav 8000 for den og den kan ikke en dyt...

Anmeld

23. april 2010

grube1984

MorpåSjælland skriver:

Hvis de er godkendte tror jeg altså ikke på at de ikke er gode nok. Ja man får mere lækkert design ved at købe mærkevarer men altså... nu er det jo ikke designet eller om den er flot at se på der tæller, i hvert fald ikke hos mig...  

Jeg fortryder da noget så grusomt at vi tænkte at vores barn skulle have det bedste og derfor købte vi en odder barnevogn, skrammel siger jeg bare. Den ruster i lange baner og vi gav 8000 for den og den kan ikke en dyt...

Sådan tænker jeg også lidt.. Selvfølgelig skal min søns sikkerhed ikke sættes for billigt eller på spil.... Men hvis tingene er godkendte, så er de vel sikre nok.. Sådan tænker jeg.. Design og udseende er jo lige meget... Men på den anden side, tænker jeg samtidig at der vel er en grund til at de er så billige... Så prøver at finde rundt i denne jungle... Knægten har jo rundet de 9 mdr og 9 kg.. Så der skal en ny stol til, da han er blevet lige lovlige lang til baby-udgaven
Og når først Odder (som vist sku være det bedste af det bedste) kan ruste og være noget bras... så gælder det vel også de dyre mærker inden for autostole, eller.......?!

Anmeld

23. april 2010

grube1984

bondepigen skriver:

Den stol kender jeg desværre ikke, og jeg kan heller ikke finde info om den.... så den tror jeg heller ikke, jeg ville købe...

Det samme tænker jeg... Hvis jeg intet kan finde om den, så kan det vist godt blive ret risikabelt...

Anmeld

23. april 2010

Lullaby

tænker jeg samtidig at der vel er en grund til at de er så billige...

Fordi os som ikke er mærkemennesker skal have noget at købe. For hvis man tænker sådan skulle man da også tro at tøj der er købt i tøj og sko er dårligere end Molo og Yazmin er da igang med at bruge hendes søsters tøj så det er da 5 år gammelt og fint i stand

Anmeld

25. april 2010

grube1984

MorpåSjælland skriver:

Fordi os som ikke er mærkemennesker skal have noget at købe. For hvis man tænker sådan skulle man da også tro at tøj der er købt i tøj og sko er dårligere end Molo og Yazmin er da igang med at bruge hendes søsters tøj så det er da 5 år gammelt og fint i stand

Ja, du har nok ret.. Her gemmer vi også vores søns tøj, så det kan gives videre til den næste til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.