Autostol fra Harald Nyborg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.119 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. april 2010

grube1984

Nu skal vi ha købt en ny autostol til vores dreng.. 9 mdr - 4 år..
Min familie mener at vi lige så godt kan købe den i Harald Nyborg, da de er billige der og stadig er ECE 44-04 mærkede.. ergo må de være godkendte..

Nogen som har erfaringer med autostole fra Harald Nyborg?? Eller andre steder end BabySam for den sags skyld?? Kan man købe dem for billigt??

Jeg tænker bare at der vel er en grund til at de sælges dyrere i BabySam? Kvalitet vel?? eller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Kløver

grube1984 skriver:

Min familie mener at vi lige så godt kan købe den i Harald Nyborg, da de er billige der og stadig er ECE 44-04 mærkede.. ergo må de være godkendte..

Nogen som har erfaringer med autostole fra Harald Nyborg?? Eller andre steder end BabySam for den sags skyld?? Kan man købe dem for billigt??

Jeg tænker bare at der vel er en grund til at de sælges dyrere i BabySam? Kvalitet vel?? eller...

tja personligt ville jeg ikke vælge hverken autoatole, barnevogne eller andet i den retning fra bilka, harald nyborg, jem og fix mm. men jeg har også kun hørt dårligt om det, men har ikke selv haft nogle af tingene, så ved det ikke

Anmeld

22. april 2010

Lise

Autostole er det sted hvor jeg absolut ikke VIL spare penge, så vi har, når vi har skulle købe autostole, tjekket diverse tests ud og købt den sikreste..

Römer og Maxi Cosi er gode mærker, og hvis du vil spare penge kan du købe dem i Tyskland, evt. via tysk ebay (har vi gjort) eller gennem tyske hjemmesider..

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

grube1984 skriver:

Bare fordi den er godkendt, er det ikke ensbetydende med at den er sikker. http://www.taenk.dk/test/autostole/eu/

Det er lidt en jungle med de autostole.

Tror dog ikke du skal købe den fra Harald Nyborg... http://www.taenk.dk/test/autostole/faq/

Men vil lige tilføje, at tænk skriver, at bilka sælger meget bedre stole i dag end de har gjort. Jeg har selv købt en bilka model... Kiddy comfort pro, som er kåret som den bedste i dens klasse....

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

grube1984 skriver:

altså de er jo lige så meget godkendt som dem fra babysam....

så kan ikke se hvad der er i vejen for at købe den der...!!

Jeg har intet dårligt hørt om dem....

men de har også gode billige godkendte hos Thansen..!! måske du kunne prøve der...

jo, selvfølgelig kan man sagtens købe ting for billigt.. men det er jo vanvittigt at købe en autostol hjem til ens butik hvis den ikke virker til en skid..!!

snakkede selv med en fra jem og fix, og han sagde at de var lige så gode som de "dyre"... og ved at han ikke snakker bare for at få den solgt..!!

Anmeld

22. april 2010

Anne85

Aldrig nogensinde ville jeg lade mit barn sidde i en stol fra harald nyborg.... prøv at søg på nettet og find en crash test på hvordan de stole klarer sig... så tror jeg du komemr på andre tanker

Køb istedet en stol i tyskland... en römer eller maxi cosi... der er mange penge at spare og med de stole ved du at sikkerheden er i top.... og hvis det er helt småt med pengene så ville jeg tusind gange hellere finde fx en römer brugt fremfor at købe en stol fra harald nyborg

Der er mange områder hvor man kan spare penge i forhold til børnene... men autostole er et af de eneste områder der bare ikke må spares på  Det er min personlige holdning

Anmeld

22. april 2010

sarahb

Hvis jeg skulle sparre på noget var det Absolut IKKE autostole. Hvis man vælger en billig frem for en dyr er der andre konsekvenser hvis det skulle gå galt.
Jeg ville læse tests igennem og den vej finde ud af hvad du selv vil byde dit barn.

Vi havde en maxi cosi i den lille og nu har vi en Rømer King som vi er rigtig glade for og komforten er super god

Anmeld

22. april 2010

sarahb

Gittemor09 skriver:

men de har også gode billige godkendte hos Thansen..!! måske du kunne prøve der...

jo, selvfølgelig kan man sagtens købe ting for billigt.. men det er jo vanvittigt at købe en autostol hjem til ens butik hvis den ikke virker til en skid..!!

snakkede selv med en fra jem og fix, og han sagde at de var lige så gode som de "dyre"... og ved at han ikke snakker bare for at få den solgt..!!

Mange af de billige kæder som jem og fox, harald nyborg osv. Ligger med at budget de køber ind for og et vis pris leje de sælger ud til.
Så grunden til at de ikke har dyre autostole er at deres kunder ikke køber i det pris leje og derfor har de de mindre dyre varer hjemme, ergo en ringere kvalitet. Ligesom deres fladskærme og dvdér.
Man ville nok også glo lidt hvis der stod et B&O tv i harald nyborg, da det overhoved ikke går i spænd med deres målgruppe og deres markedsføring

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

sarahb skriver:

Mange af de billige kæder som jem og fox, harald nyborg osv. Ligger med at budget de køber ind for og et vis pris leje de sælger ud til.
Så grunden til at de ikke har dyre autostole er at deres kunder ikke køber i det pris leje og derfor har de de mindre dyre varer hjemme, ergo en ringere kvalitet. Ligesom deres fladskærme og dvdér.
Man ville nok også glo lidt hvis der stod et B&O tv i harald nyborg, da det overhoved ikke går i spænd med deres målgruppe og deres markedsføring

Jeg har nu intet ondt hørt overhovedet fra folk der har købt i jem og fix og Thansen ihvertfald...

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Gittemor09 skriver:

Prøv at se mit indlæg ovenover dit. Det er vist ikke helt ligemeget, hvad for nogen man køber... Det samme med sutter og sutteflasker og mange andre ting, som indtil videre er lovlige at sælge, selv om der er gift i... desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.